אופל אסטרה החדשה קלה יותר בכ-200 ק"ג, תוצע עם מנועים חדשים ושפע של אבזור מתקדם.

2016 אופל אסטרה החדשה
2016 אופל אסטרה החדשה - קלה יותר, טכנולוגית יותר ועם מנועים חדשים לחלוטין.

מספר שעות לאחר שחשפנו תמונות ראשונות של הדגם אשר דלפו לרשת, אופל חושפת לראשונה ובאופן רשמי את האסטרה 2016 החדשה המציגה על הנייר קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדגם היוצא וטיפול בכל נקודות החולשה של הדגם.

 

השינוי המכני החשוב ביותר בדגם הוא הפחתת המשקל המשמעותית שהדגם עבר זאת באמצעות הקטנת המידות, המעבר לפלטפורמת דלתא 2 החדשה של ג'נרל מוטורס והשימוש במנועים חדשים. לפי אופל האסטרה החדשה קלה יותר בין 120-200 ק"ג לעומת הדגם הנוכחי. האסטרה החדשה קצרה ב-49 מ"מ מהדגם הנוכחי ובסיס הגלגלים קוצר ב-23 מ"מ, באופל מציינים שלמרות זאת המרווח לנוסעים גדול יותר מבדגם הנוכחי.

 

עם תחילת השיווק, האסטרה החדשה תוצע עם מגוון רחב של מנועי בנזין ודיזל בהספקים של בין 95-200 כ"ס, כל המנועים ממשפחת מנועי אקו-טק החדשה של אופל ועומדים בתקן אירו 6. בתחום מנועי הבנזין, מנוע הבסיס הוא מנוע שלושה צילינדרים טורבו בנפח 1.0 ליטר בהספק מרבי של 115 כ"ס המוצע כבר כיום עם האדם והקורסה החדשה. מעליו ניצב מנוע 1.4 טורבו בהספק מרבי של 145 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ המתקבל בטווח של 1,800-4,000 סל"ד. האסטרה החדשה תוצע עם תיבת הילוכים ידנית חדשה, אך באופל עדיין לא מציינים איזו תיבת הילוכים אוטו' תוצע עם הדגם. 

 

2016 אופל אסטרה תא הנוסעים
2016 אופל אסטרה תא הנוסעים - שדרוג בכל התחומים.

 

בתחום האבזור והטכנולוגיה, האסטרה תוצע עם תאורת LED ראשית אדפטיבית מתקדמת (IntelliLux ) ומערכת מולטימדיה IntelliLink  מהדור החדש הפועלת במקביל על מערכת ההפעלה של גוגל לרכב (Android Auto) או של אפל (Apple CarPlay). שתי המערכות מאפשרות תפעול קולי יחד עם אפליקציות תקשורת (כגון וואטסאפ) שהותאמו לשימוש ברכב . בנוסף לכך האסטרה החדשה מצוידת בשלל מערכות בטיחות מתקדמות כולל: מערכת בלימה אוטו', מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, חנייה אוטו' ועוד.

 

האסטרה 2016 תוצג לקהל הרחב בתערוכת פרנקפורט הקרובה בספטמבר והשיווק יחל לקראת סוף 2015/תחילת 2016.  

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.