הפריוס החדשה חסכונית יותר ב-10% מהדגם היוצא, תהיה מרווחת יותר, בטוחה יותר וגם מהנה יותר לנהיגה.

2016 טויוטה פריוס החדשה
2016 טויוטה פריוס החדשה - חסכוניות יותר ב-10% מהדגם הנוכחי.

טויוטה חשפה אמש באירוע במיוחד בלאס ואגס את הפריוס 2016 החדשה, הדור הרביעי למכונית ההיברידית של החברה והמכונית ההיברידית הנמכרת ביותר בעולם.

 

העיצוב החיצוני של הפריוס החדשה הוא שילוב בין קווי העיצוב של הדגם הנוכחי, במיוחד בחזית, לבין טויוטה מיראי (מכונית המימן הסדרתית של טויוטה), במיוחד מאחור. הפריוס 2016 מבוססת על הפלטפורמה המודולרית החדשה של החברה (TNGA) ולפי טויוטה זו אפשרה להשיג מרכז כובד נמוך יותר, קשיחות גבוהה יותר לפיתול, רמת בטיחות פאסיבית גבוהה יותר ולהתקין מתלה עצמות עצה כפלות חדש מאחור.

 

הפריוס החדשה ארוכה יותר ב-6.1 ס"מ מהדגם הנוכחי, רחבה יותר ב-1.5 ס"מ ונמוכה יותר ב-2 ס"מ. בטויוטה מבטיחים שהפריוס החדשה תהיה מהנה יותר לנהיגה.

 

בטויוטה לא חושפים עדיין את יחידת ההנעה ההיברידית החדשה של הדגם, את זה היא תעשה רק בתערוכת פרנקפורט בשבוע הבא, אך היא כן מציינת שהמערכת כולה עברה שדרוג משמעותי, כולל הקטנת רכיבים והפחתת משקל המערכת. מנוע הבנזין שודרג והוא בעל נצילות תרמית של מעל ל-40% - הנתון הגבוה בעולם למנוע בנזין. הפריוס החדשה תמשיך לעשות שימוש בסוללת ניקל-מטאל הייבריד, אך כעת היא קטנה יותר ויעילה יותר.

 

עם כל השינויים שנעשו בדגם, הפריוס החדשה צפויה להיות חסכוניות יותר בכ-10% מהדגם היוצא, כלומר כ-28 ק"מ לליטר.  בהמשך טויוטה תציג גרסת ECO לדגם - חסכוניות עוד יותר. בעתיד, טויוטה תציג גרסאות מרכב נוספות לדגם כולל מיניוואן וכן פריוס פלאג-אין עם טווח נסיעה חשמלי הצפוי לעמוד על כ-50 ק"מ. 

 

הפריוס החדשה תצויד במערכת הבטיחות המתקדמת TSS הכוללת בלימה אוטו' עם זיהוי הולכי רגל ומערכת קדם תאונה, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.