ניסאן ישראל צפויה לשווק בהמשך השנה את הסנטרה, המשפחתית סדאן האמריקאית של ניסאן עם מנוע 1.8 ליטר 130 כ"ס.

2016 ניסאן סנטרה
ניסאן סנטרה - המשפחתית סדאן של ניסאן לשוק האמריקאי.

לניסאן אין כיום בישראל מתחרה בסגמנט הפופולרי של המשפחתיות סדאן, אך זה כנראה ישתנה בקרוב שכן נצפתה לאחרונה בישראל ניסאן סנטרה – המשפחתית סדאן של ניסאן לשוק האמריקאי והאחות הגדולה לאלמרה הקומפקטית. 

 

תזכורת: ניסאן הייתה אמורה לשווק בישראל את הפלוסאר, המשפחתית האצ'בק של ניסאן לשוק האירופאי, אך שיווקה של זו, נכון לעכשיו, בוטל, כנראה בשל חוסר היענות של חברות הליסינג או מחיר לא מספיק אטרקטיבי מצד היצרן.

 

הדור הנוכחי של הסנטרה (Sentra) של ניסאן משווק בארה"ב החל משנת 2012 ובחודש נובמבר אשתקד הדגם זכה למתיחת פנים. לסנטרה מידות של משפחתית סדאן מהשורה, עם אורך של 4.62 מטר, רוחב של 1.76 מטר, גובה של 1.50 מטר ובסיס גלגלים של 2.70 מטר. נפח תא המטען בדגם עומד על 421 ליטר (בתקן אמריקאי, מחמיר יותר).

 

הסנטרה מצוידת במנוע אחד בלבד: 1.8 ליטר אטמוספרי בהספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 17.7 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים CVT רציפה ומספק בדגם נתון תאוצה 0-96 קמ"ש של 9.5 שניות (נתון לא רשמי) ומהירות מרבית של 193 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 13.6 ק"מ לליטר, לפי תקן EPA האמריקאי והמציאותי יותר מזה האירופאי.

 

ניסאן סנטרה תא הנוסעים
תא נוסעים שמרני בעיצובו.

אנחנו לא יודעים עדיין לומר באיזו רמת גימור הדגם ישווק, אך כדגם השואף להתחרות בקורולה של טויוטה או באלנטרה של יונדאי, בהחלט ניתן לצפות לבקרת אקלים מפוצלת, מולטימדיה מקורית עם דיבורית BT, בקרת שיוט, שליטה מההגה, חישוקי סגסוגת ועוד.

 

המחיר? בתחום זה אנחנו לא מצפים להפתעות אלא לתמחור ליסינג מובהק של כ-130 אלף שקל. במידה והסנטה אכן תשווק, זו תהיה השלמה של רבעיית דגמי סדאן של ניסאן המשווקים אצלנו ישירות מהשוק האמריקאי, החל מהאלמה הקומפקטית, ממשיך לניסאן אלטימה – המשפחתית הגדולה, ולניסאן מקסימה – מכונית הסאלון של ניסאן.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.