עם 600 כ"ס, ניסאן GT-R ניסמו המחודשת אמנם לא חזקה מהדגם היוצא, אך היא מהירה יותר בסיבובים ועם תא נוסעים חדש ומזמין יותר.

2016 ניסאן GT-R ניסמו החדשה
ניסאן מציגה את דגמי 2016 המחודשים של ה- GT-R NISMO.

כחודשיים לאחר שניסאן הציגה את דגמי 2016 המחודשים של מכונית הספורט ניסאן GT-R, היא מציגה כעת את גרסת הקיצון המחודשת של הדגם - 2016 ניסמו GT-R.


מנוע ה-3.8 ליטר V6 טווין טורבו המייצר בדגם הרגיל הספק מרבי של 570 כ"ס (שיפור של 20 כ"ס לעומת הדגם היוצא), בגרסת הניסמו הוא מייצר הספק מרבי של 600 כ"ס שלא השתנה לעומת הדגם היוצא. מה שכן השתנה בתחום הדינאמי אלו חיזוקים שנוספו לשלדת הדגם יחד עם קפיצים, בולמים ומוטות מיצבים משופרים. לפי ניסאן שדרוגים אלו מאפשרים לדגם להשיג שיפור של 2% בביצועי הרכב בסיבובים. ניסאן אמנם עדיין לא מציינת את נתון התאוצה של הדגם, אך זה צפוי לעמוד כמו בדגם היוצא על 2.8 שניות 0-100 קמ"ש.

 


כמו ב- GT-R הסטנדרטית, גם בגרסת הניסמו (Nismo) אנחנו פוגשים עיצוב חדש וקרבי יותר לפגוש הקדמי יחד עם פנסים ראשיים, מכסה מנוע ופגוש אחורי שעוצבו גם הם מחדש. סך השינויים החיצוניים נועדו בעיקר בכדי להגדיל את כוח ההצמדה במהירויות גבוהות. מעבר לצביעת ה"ניסמו" הייחודית של הדגם, בניגוד לדגם הרגיל כאן הפגושים והכנף האחורית עשויים מקרבון.

 

2016 ניסאן GT-R ניסמו החדשה - תא הנוסעים
תא הנוסעים שודרג משמעותית.

כמו ב- GT-R הרגילה שינוי משמעותי נרשם בעיצוב תא הנוסעים בו ניסאן עיצבה מחדש את כל חלקו העליון של תא הנוסעים ואת הקונסולה המרכזית, התקינה מסך מגע "8 מודרני, החליפה את פקדי מערכת בקרת האקלים ושדרגה משמעותית את איכות הגימור בדגם. זה אמנם עדיין "עממי" יחסית למכוניות ספורט עם ביצועים דומים, שעולות כפול ויותר ברוב המקרים, אך מדובר בשיפור משמעותי למדי לעומת הדגם היוצא.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.