ניסאן ליף החדשה 2019 בישראל - מחיר החל מ-164,990 שקל

ניסאן ליף החדשה 2019
ניסאן ליף החדשה נחתה בישראל.

הליף החשמלית החדשה מציעה טווח נסיעה של 270 ק"מ לצד שפע של אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של ניסאן ליף 2019 החדשה, דור שני למכונית המשפחתית החשמלית של ניסאן. הליף החדשה תשווק ברמת גימור אחת, עם 8 שנות אחריות לסוללה ובמחיר של 164,990 ₪.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הליף החדשה מצוידת במנוע חשמלי חדש בהספק של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ, תוספת של 40 כ"ס לעומת הדגם היוצא. עם המנוע החשמלי החדש הליף מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 7.9 שניות, המהירות המרבית מוגבלת ל-144 קמ"ש.

 

ניסאן ליף החדשה
טווח חשמלי של 270 קילומטר.

הליף החדשה מצוידת בסוללה בקיבולת של 40kWh המספיקה לטווח נסיעה של 270 ק"מ בתקן WLTP. בעולם, ניסאן משווקת את הליף גם בדגם e+ עם מנוע חשמלי בהספק של 217 כ"ס וסוללה בקיבולת של 64kWH המעניקה לדגם טווח נסיעה של 385 קג"מ. את הסוללה של הדגם ניתן לטעון גם באמצעות עמדת טעינה מהירה בהספק של 50kW.

 

ניסאן ליף החדשה
שדרוג בכל התחומים לעומת הדגם היוצא.

בזכות מערכת רגנרציה חדשה, המנצלת את אנרגיית הבלימה באופן אופטימלי יותר, הליף החדשה מאפשרת נהיגה באמצעות דוושה אחת בלבד, ברוב מצבי הנסיעה. הטכנולוגיה הזו נקראת e-Pedal והיא מאפשרת באמצעות מערכת הבלימה הרגנרטיבית להביא את הרכב לעצירה מלאה מבלי ללחוץ על דוושת הבלימה, רק בבלימה חזקה במיוחד הנהג נדרש ללחוץ על דוושת הבלימה.

 

ניסאן ליף תא הנוסעים
שדרוג משמעותי לתא הנוסעים.

הליף החדשה, שהוצגה בעולם עוד בספטמבר 2017, שומרת על בסיס גלגלים באורך של 2,700 מ"מ, אך עם אורך של 4,480 מ"מ היא ארוכה יותר ב-35 מ"מ+ ועם רוחב של 1,790 מ"מ היא רחבה יותר ב-20 מ"מ+. לטובת מקדם גרר נמוך יותר מידות הגובה קוצצה ב-15 מ"מ. נפח תא המטען בדגם עומד על 400 ליטר.

הליף החדשה תשווק ברמת הגימור אחת, אסנטה טק (Acenta Tech), הכוללת: מולטימדיה "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מפתח חכם, דיבורית BT, מצלמת 360 מעלות, תאורת LED מלאה, חישוקי סגסוגת "17, בקרת אקלים, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב, אור גבוה אוטומטי, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור והתראה על עייפות הנהג. 2019 ניסאן ליף החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניסאן ליף החדשה 2019
ניסאן ליף החדשה.

אורית בן-עמי, מנהלת חטיבת ניסאן בקרסו מוטורס: "אנו גאים להציג את ה-LEAF שאינו סתם עוד דגם חדש אלא מהפכה של ממש בענף הרכב. אנו מאמינים שהגעתו של הליף לישראל מסמלת את תחילתה של מהפכה צרכנית, שבמסגרתה יוכלו הלקוחות שלנו ליהנות מרכב משפחתי נטול פשרות, שמעניק להם חיסכון עצום בעלות האנרגיה ובעלויות התחזוקה, חוויית נסיעה שקטה ותאוצה מיידית וממכרת, כל זאת תוך שמירה על הסביבה ואפס זיהום אוויר. הגיע הזמן שהלקוחות בישראל יוכלו לקחת חלק בשינוי הכלל עולמי של מעבר לתחבורה מודרנית, נקייה, יעילה, במוצר שהוא לא פחות מחלון הראווה הטכנולוגי של תעשיית הרכב"

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (8)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אפי

    כחלון ה"חכם" דאג לזהם!!!!
    את כל המדינה כדי לסגור את הגרעון שהשאיר בקופת המדינה וזאת על ידי ביטול הנחות במס משמעותיות לרכבים היברידיים!

    וכולם סותמים את הפה......

    גם כך מחיר המכוניות בארץ הם כפול מחו"ל!

    ממש. מ ד ה י ם...איך האזרחים שותקים על מעשה חמור כזה של כחלון האידיו......

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיקי מאוס

    לא ממליץ לקנות.
    סוללה עם קירור אוויר תלך אחרי 3 שנים, במיוחד במזג האוויר החם בארץ.
    מחיר סוללה חדשה - 100 אלף שקל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אזרח

    מיקי מאוס

    בכל מקרה יש אחריות 8 שנים על סוללה

    כתובת URL מקוצרת:
  • אייל

    אזרח

    מי שקונה רכב חדש מחזיק אותו שנתיים, הוא מוכר אותו למי שמחזיק אותו יותר זמן, נגיד 4 . עם אחריות של 8 שנים על הסוללה הבעלים השני של הרכב לא יכול למכור את הרכב. אף אחד לא יקנה רכב בן 6 שהוא יודע שהוא צריך עוד מעט להחליף סוללה ב 100000 ש"ח

    כתובת URL מקוצרת:
  • לוי

    מיקי מאוס

    חוץ משקרים לא רשמתה כלום. אפילו השם שלך מבוסס על שקר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיזר

    שוב המחיר בארץ מנופח - 36 אלף דולר לפני מסים ( 17% מע"ם + 10% מס קניה).
    הדגם הזה עולה 30 אלף דולר לפני מסים בחו"ל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    כל עוד לא מתאפשר טווח של 500 ק''מ וטעינה ש5 ד'
    עם פריסת עמדות טעינה בכל תחנת דלק העסק לא משתלם!!!
    נמתין עד שיסתיים שלב הניסיונות ויתקדם הפיתוח ואז המחיר ירד והיעילות תעלה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    ב 125.000 היה שווה לקחת את הכלי
    בגדול אין עדין פריסה של רשת טעינה
    ו 275 ק"מ זה לא מעט אבל גם לא מספיק כאשר אין גיבוי של רשת טעינה

    כתובת URL מקוצרת: