ניסאן חושפת מספר תמונות טיזר של המיקרה 2017, כקדימון לחשיפת הדגם בשבוע הבא בפריז.

2017 ניסאן מיקרה החדשה
ניסאן מיקרה החדשה תוצג בשבוע הבא בפריז.

“מהפכה מגיעה" זה הסלוגן שניסאן בחרה עבור שתי תמונות הטיזר של המיקרה החדשה אותה תחשוף ניסאן בתערוכת פריז בשבוע הבא. נכון, אולי לא מדובר במהפכה עבור סגמנט הסופרמני, אך בהחלט שמדובר במהפכה מוחלטת עבור הדגם.

 

בארבעת הדורות האחרונים שלה, ניסאן מיקרה הייתה מכונית קטנה, זולה יחסית ופשוטה שבגודלה היא הייתה בין סגמנט המיני לסגמנט הסופרמיני, בדומה לספייס סטאר של מיצובישי או הסלריו של סוזוקי.

 

בדור החמישי והחדש אשר יוצג בפריז, המיקרה הופכת לסופרמיני אירופאית מן המניין, היא לא רק תהיה גדולה יותר משמעותית מהדגם הנוכחי, אלא ובעיקר מודרנית, בטוחה ואיכותית יותר כך שתוכל להתחרות ישירות בדגמים כגון פיג'ו 208, פולקסווגן פולו, סקודה פאביה ועוד. בסיס הגלגלים במיקרה החדשה צפוי לעמוד על 2.57 מטר, לעומת 2.45 מטר בדגם הנוכחי, ומידת הרוחב צפוי לגדול בכ-10 ס"מ לכדי 1.76 מטר.

 

גם בתחום העיצוב אנחנו צפויים לשינוי משמעותי בדגם עם עיצוב שנעשה בהשראת הקונספט לדגם אותו הציגה ניסאן בשנה שעברה (ניסאן Sway). ניסאן הוכיחה בשנים האחרונות שהיא לא מפחדת מעיצוב רדיקלי וזה גם מה שאנחנו מצפים לפגוש בשבוע הבא בפריז.

 

 

המיקרה החדשה תבסס על פלטפורמת CMF-B החדשה של הברית רנו-ניסאן, פלטפורמה שתשרת בעתיד גם את הג'וק החדש (יוצג בשנה הבאה). היא המנועים בדגם צפוי להתבסס על המנועים המוכרים לנו מהקליאו של רנו, כלומר 0.9 ליטר שלושה צילינדרים טורבו ו-1.2 ליטר טורבו, עם הבדלים קטנים בהספקים ואנחנו מצפים שבמקום תיבת הילוכים EDC כפולת מצמדים ברנו, במיקרה נמצא תיבה הילוכים רציפה CVT.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.