2015 ניסאן X-TRAIL החדש הוא למעשה גרסת 7 מושבים של הקשקאי, ישווק עם מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל 130 כ"ס והנעה קדמית בלבד במחירים של 185-200 אלף שקל.

ניסאן אקס טרייל החדש
נחת בישראל - ניסאן אקס טרייל החדש.

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של ניסאן אקס-טרייל החדש, הדור השלישי לרכב הכביש-שטח הבינוני של ניסאן שקצת שכח את השטח, הפך לקרוסאובר מעוצב ומהווה למעשה את המחליף לקשקאי+2 – גרסת שבעה מושבים לקשקאי.

 

ניסאן X טרייל החדש, שהוצג בעולם לפני למעלה משנתיים, קצת גדול יותר מהקשקאי עליו הוא מבוסס (או הפוך?), לדגם אורך של 4.64 מטר, רוחב של 1.82 מטר, גובה של 1.70 מטר ובסיס גלגלים של 2.70 מטר, כלומר אורך מהקשקאי ב-26 ס"מ, רחב ממנו ב-1.4 ס"מ ובעל בסיס גלגלים ארוך יותר ב-5.9 ס"מ. כל זאת כמובן בכדי שיוכל לאכלס שבעה נוסעים ולא רק חמישה כמו בקשקאי.

 

כאשר כל המושבים בשימוש, נפח תא המטען סמלי בלבד ולא שימושי, 135 ליטר, הוא גדל לכדי 445 ליטר עם שורה שלישית מקופלת ועם קיפול שתי השורות מאחור מתקבל נפח של 1,962 ליטר (עד גובה הגג).

 

X-TRAIL החדש ישווק עם מנוע אחד ועם הנעה קדמית בלבד, בתצורה זו הוא יתחרה בעיקר מול האאוטלנדר 7 מושבים ברמות האבזור הגבוהות יותר ומול דגם הבסיס של הסורנטו החדש של קיה. 

 

ניסאן אקס טרייל החדש תא הנוסעים
תא נוסעים מרווח יותר מזה של הקשקאי, אך זהה בעיצובו.

 

מנוע ה-1.6 ליטר טורבו דיזל המותקן באקס טרייל, מייצר הספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ. הוא משודך לתיבת הילוכים רציפה XTRONIC CVT  מהדור החדש של ניסאן (כמו בקשקאי) המדמה את פעולתה של תיבה אוטו' פלנטרית. עם מנוע זה לדגם צריכת דלק משולבת של 19.6 ק"מ לליטר (ברמת הגימור Acenta) ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש  של 11.4 שניות.

 

האקס טרייל החדש ישווק בשתי רמות גימור הכוללות מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות – מקוריות. רמת הגימור הבסיסית ACENTA כוללת, בין היתר: מערכת מולטימדיה מקורית "7 עם דיבורית BT, כניסת USB, שליטה מההגה על השמע והדיבורית, בקרת שיוט, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, בקרת אלים מפוצלת, פתחי אוורור לשורה האמצעית, חיישני תאורה וגשם, חישוקי "17 ועוד.

 

רמת הגימור TEKNA  מוסיפה לרשמה תאורת LED ראשית, חישוקי "19, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, ריפודי עור, פתיחה חשמלית לתא המטען ועוד.

 

מפרט טכני מלא - ניסאן אקס טרייל 2015.

 

בתחום הבטיחות, כל הדגמים מצוידים במערכת בלימה אוטו' לעיר וניטור מרחק הרכב לפנים, מערכת זיהוי תמרורים, מערכת בקרת סטייה מנתיב הנסיעה, שש כריות אוויר, בקרת יציבות ועוד. רמת הגימור TEKNA מצוידת בנוסף במערכת חנייה אוטו', מנגנון התראה על עייפות הנהג, זיהוי עצמים בשטח מת ומערכת זיהוי הולכי רגל 360 מעלות.

 

2015 ניסאן  אקס טרייל החדש – מחירים:

אקס טרייל 1.6 דיזל Acenta  – החל מ-184,990 שקל.

אקס טרייל 1.6 דיזל Tekna – החל מ-199,990 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.