קיה פורטה החדשה (מתיחת פנים) נתפסת בעדשת המצלמה ללא כל הסוואה. הפורטה החדשה תוצג לכל המאוחר בינואר 2016.

2016 קיה פורטה החדשה מתיחת פנים
2016 קיה פורטה החדשה (מתיחת פנים) נתפסת ללא כל הסוואה.

קיה צפויה להציג בתערוכת דטרויט הקרובה (ינואר) את הפורטה 2016 המחודשת, אך לפי תמונות של הדגם ללא כל הסוואה שצולמו בקוריאה, היא  צפויה לעשות זאת עוד לפניכן בשוק הבית המקומי, שם הדגם משווק כקיה K3.

 

במבט על חזית הדגם, ניתן להבחין שקיה התקינה פגוש קדמי בעיצוב חדש ועיצבה מחדש גם את הפנסים הראשיים. החזית החדשה מיישרת קו עם שפת העיצוב העדכנית של החברה אותה פגשנו לאחרונה באופטימה 2016 החדשה, זו כוללת בעיקרה גריל "אף הנמר" צר יותר עם הנמתח בין הפנסים הראשיים.

 

מאחור השינוי מינורי יותר ומסתכם בעדכון הגרפיקה של יחידות התאורה והתקנה של תאורת LED. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ישלימו את העדכון החיצוני. בתא הנוסעים, למעט עדכון לגימור ואולי התקנה של מערכת מולטימדיה מתקדמת יותר וגלגל הגה חדש, אנחנו לא מצפים לשינויים דרמתיים.

 

כמו בכל מתיחת פנים שקיה מבצעת, את השינויים הדרמתיים יותר היא שומרת למה שנסתר מהעין ובחברה כבר הבטיחו בעבר שהפורטה המחודשת תהיה "כמעט כמו מכונית חדשה". זה אומר שניתן לצפות לשינויים גם בתחומי בידוד הרעשים, נוחות הנסיעה, ההיגוי והתנהגות הכביש.

 

2016 קיה פורטה החדשה מתיחת פנים
שינוי מינורי בלבד בחלקה האחורי באמצעות עדכון ליחידות התאורה

 

אל שינויים אלו צפויים להצטרף גם מנועים חדשים. היצע המנועים יכלול גרסה משופרת של מנוע ה- 1.6 ליטר GDI המשרת כיום את הדגם בישראל, אליו יצטרף מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל e-VGT  משופר עם 136 כ"ס לעומת 125 כ"ס בעבר וצריכת דלק חסכונית יותר ב-18%. מנועים אלו ישודכו לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים.

 

השאלה היותר מעניינת היא האם הפורטה המחודשת תקבל את המנועים שהוצגו לאחרונה עם האלנטה i35 החדשה עבור השוק האמריקאי: מנוע 1.4 ליטר טורבו עם 128 כ"ס ו-21.5 קג"מ ומנוע 2.0 ליטר אטמוספרי במחזור אטקינסון החסכוני עם 147 כ"ס ו-18.2 קג"מ.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.