סאנגיונג חשפה את הרקסטון W החדש/מחודש לשנת 2012, מתיחת פנים לדגם ויחידת הנעה חדשה.

סאנגיונג רקסטון החדש 2013

בתערוכת הרכב השנתית בבוסאן שבקוריאה (24 במאי), סאנגיונג הציגה לראשונה את הרקסטון החדש/מחודש לשנת 2012, שזכה למתיחת פנים קלה, מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל חדש ומעכשיו הוא נקרא רקסטון W.

 

לפני הכל, צריך לציין שלנו היה נדמה כי סאנגיונג עתידה להציג דגם חדש לחלוטין בבוסאן, לפי האיורים הרשמיים אותם הציגה סאגניוג לפני מספר שבועות, אך העיצוב הטעה אותנו ובסאנגיונג הסתפקו במתיחת פנים לדגם הוותיק המשרת אותה משנת 2001 (מתיחת פנים מקיפה ב- 2006).

 

חיצונית, סאנגיונג העניקה לרקסטון מראה מרובע וחסון יותר. עיקר השינוי נמצא בחזית, עם פגוש קדמי חדש, גריל כרום חדש הנמתח עד לשני פנסי החזית החדשים שזכו לעיצוב זוויתי ופחות עגלגל מבעבר ותוספת של תאורת LED ליום. מעבר לכך, מהצד ומאחור, השינויים קטנים ומסתכמים בתוספת של פנסי איתות למראות הצד, בפגוש אחורי חדש, ביחידות תאורה חדשות מאחור המבוססות תאורת LED וחישוקי "18 קלים בעיצוב חדש.

 

החידוש העיקרי ברקסטון W, הוא המעבר למנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל מפיתוח עצמאי, גרסה מחולשת של מנוע ה-2.0 ליטר 175 כ"ס של הקורנדו החדש. מנוע זה בהספק של 155 כ"ס ו-37.4 קג"מ, מחליף את מנוע ה-2.7 ליטר 165 כ"ס שמקורו מרצדס. מה שכן נשאר ממרצדס, זו תיבת חמשת ההילוכים האוטומטית. החלפת המנוע משפרת את צריכת הדלק העומדת בדגם החדש על 13.7 ק"מ לליטר במקום 12.2 ק"מ לליטר.

 

עם מתיחת הפנים, הדגם זוכה לשיפור ברמת האבזור הבסיסית עם אבזור כגון: בקרת לחץ אוויר בצמיגים, חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, דיבורית BT, מפתח חכם, חיישני חנייה לפנים-אחור ועוד. תא הנוסעים נותר כמעט ללא כל שינוי למעט שדרוג קל לקונסולה המרכזית והוא עדיין מציע 7 מושבים.

 

 

 

תגיות: סאנגיונג
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.