סובארו אסנט 2018 החדש נחשף - 7 מושבים

2018 סובארו אסנט
סובארו אסנט.

סובארו חושפת את רכב הפנאי 7-8 מושבים החדש שלה המיועד לשוק האמריקאי.

 

סובארו חושפת בתערוכת לוס אנג'לס את האסנט, רכב הפנאי 7-8 מושבים הגדול ביותר אי פעם של המותג והמיועד בעיקר עבור השוק האמריקאי, שם הוא יתחרה בדגמים כגון שברולט טראוורס, פולקסווגן אטלס ועוד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בחזיתו של הסובארו אסנט אנחנו מוצאים מנוע חדש בסובארו, מנוע 2.4 ליטר ארבעה צילינדרים טורבו שטוח המייצר בדגם הספק מרבי של 260 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 38.3 קג"מ בין 2,000-4,800 סל"ד. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת הילוכים רציפה CVT עם אפשרות לתפעול ישני של 8 יחסי העברה. אתם כבר יכולים לנח כי המנוע משודך כסטנדרט למערכת הנעה כפולה קבועה הכוללת את מערכת X-MODE.

 

2018 סובארו אסנט תא הנוסעים
תא הנוסעים מהווה קיפצת מדרגה משמעותית עבור סובארו.

עיצובו של האסנט נאמן לעיצוב הקונספט לדגם אותו סובארו הציגה בשנה שעברה ואתם כבר יכולים לרשום לפניכם שכך, פחות או יותר, יראה הדור הבא של הפורסטר אשר יוצג במהלך 2018. בעוד העיצוב החיצוני חסר תעוזה, תא הנוסעים כבר מציג קפיצת מדרגה משמעותית' עבור סובארו לפחות, עם עיצוב מודרני, איכותי ונעים לעין והרבה מעל מה שהתרגלנו לו מדגמי העבר של סובארו.

 

לאסנט, המבוסס על הפלטפורמה הגלובלית החדשה של סובארו, מידות קטנות מאלו שהוצגו עם הקונספט, במיוחד בבסיס הגלגלים, אך עדיין מדובר ברכב גדול ממדים עם אורך של 4,998 מ"מ, רוחב של 1,930 מ"מ, גובה של 1,819 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,890 מ"מ. כמו ברוב דגמי סובארו, מרווח הגחון בדגם עומד על 22 ס"מ.

מעבר לרשימת אבזור ארוכה, האסנט מצויד במערכת הבטיחות המתקדמת של סובארו EyeSight הכוללת כסטנדרט בלימה אוטונומית כולל בנסיעה לאחור, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, תאורה ראשית אדפטיבית (LED) ואור גבוה אוטו'. בנוסף וכאופציה ניתן למצוא בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • סובארו

    סובארו די נאמנה לעיצוב שלה והוא קיים בb4 and outback החדשים לכן אני לא רואה שום דימיון.
    הרכבים של סובארו מאוד מהנים ואיכותיים לעומת שאר היפאניות או הקוריאניות... לכן אין תלונות כבעלים של סובארו מזה הרבה שנים וכעת אני נוהג על אווטבק.
    יש להם חיסרון אחד והוא יבואן חמדן שמוריד את כל התוספות המעניינות כדוגמאת מערכת שמע של הרמאן קארדון, מערכות בטיחות, ותוספות יופי שדורשים עבורם מחירים בשמיים.
    לו היבואן היה מבין שרכב מפנק היה מביא יותר לקוחות אולי היו מתנהגים אחרת.
    שאלת השאלות כמה יעלה האסינט?

    כתובת URL מקוצרת:
  • איתי

    לקחו כמה קווי עיצוב מהפורד אקפלורר..

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי - תשובה לגילי

    חכה שתשמע את המחיר תבין שזה לא משתלם בכלל מדוע סובארו כפי שהוגדרה עממית מבקשת מחירים גבוהים מאוד כאילו מדובר ברכב פאר
    לכל אורך הדרך מדובר ברכב אמין ויעיל אבל יקר מאוד מאוד וזו הסיבה שנמכר בכמויות קטנות יחסית למתחריו היפנים

    כתובת URL מקוצרת:
  • אמיר

    יוסי - תשובה לגילי

    בכל מבצע של "חבר" תמיד ישנה הנחה של 20,000 שקל ומעלה על הפורסטר והאאוטבק לדוגמה. תמחור פשוט מוגזם של היבואן וכן, האסנט הזה יעלה בארץ החל מ-250,000 שקל ויחצה בקלות את ה-300 אלף שקל בדגמים היקרים יותר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    אמיר

    מעל 300000. מיסוי גבוה לרכב מעל 300 והם לא יצליחו לתמחר בפחטת. אם יגיע בכלל
    מתחרה בפורד אקספלורר / גרנד צירוקי / טראווארס

    כתובת URL מקוצרת:
  • גילי

    אין כמו סובארו, אולי לא פרימיום אך הרכבים הכי נוחים (בכל התחומים לא רק נוחות נסיעה) שיצא לי לנהוג בהם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אוחנה חיים

    גילי

    אני נכה 100% ומוגבל בניידות ,ואני רוצה להגיד למעוניינים לגעת שמשנת 2009 איני נוסע עם אווטבאק מנוע 2.5 והיום ה16/01/2018 הזמנתי שוב את הרכב הנ''ל בפעם השלישית ,וזה אומר שאהההני מאד מרוצה ונהנב, מאמינות,עוצמה, ונוחיות ואיכות נהיגה.

    בקיצור רכב מצויין.

    כתובת URL מקוצרת: