2018 סובארו אסנט
סובארו אסנט.
2018 סובארו אסנט
סובארו אסנט.

סובארו חושפת בתערוכת לוס אנג'לס את האסנט (איבולטיס), רכב הפנאי 7-8 מושבים הגדול ביותר אי פעם של המותג והמיועד בעיקר עבור השוק האמריקאי, שם הוא יתחרה בדגמים כגון שברולט טראוורס, פולקסווגן אטלס ועוד.

 

בחזיתו של הסובארו איבולטיס אנחנו מוצאים מנוע חדש בסובארו, מנוע 2.4 ליטר ארבעה צילינדרים טורבו שטוח המייצר בדגם הספק מרבי של 260 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 38.3 קג"מ בין 2,000-4,800 סל"ד. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת הילוכים רציפה CVT עם אפשרות לתפעול ישני של 8 יחסי העברה. אתם כבר יכולים לנח כי המנוע משודך כסטנדרט למערכת הנעה כפולה קבועה הכוללת את מערכת X-MODE.

 

2018 סובארו אסנט תא הנוסעים
תא הנוסעים מהווה קיפצת מדרגה משמעותית עבור סובארו.

עיצובו של איבולטיס נאמן לעיצוב הקונספט לדגם אותו סובארו הציגה בשנה שעברה ואתם כבר יכולים לרשום לפניכם שכך, פחות או יותר, יראה הדור הבא של הפורסטר אשר יוצג במהלך 2018. בעוד העיצוב החיצוני חסר תעוזה, תא הנוסעים כבר מציג קפיצת מדרגה משמעותית' עבור סובארו לפחות, עם עיצוב מודרני, איכותי ונעים לעין והרבה מעל מה שהתרגלנו לו מדגמי העבר של סובארו.

 

לאסנט, המבוסס על הפלטפורמה הגלובלית החדשה של סובארו, מידות קטנות מאלו שהוצגו עם הקונספט, במיוחד בבסיס הגלגלים, אך עדיין מדובר ברכב גדול ממדים עם אורך של 4,998 מ"מ, רוחב של 1,930 מ"מ, גובה של 1,819 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,890 מ"מ. כמו ברוב דגמי סובארו, מרווח הגחון בדגם עומד על 22 ס"מ.

מעבר לרשימת אבזור ארוכה, האסנט מצויד במערכת הבטיחות המתקדמת של סובארו EyeSight הכוללת כסטנדרט בלימה אוטונומית כולל בנסיעה לאחור, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, תאורה ראשית אדפטיבית (LED) ואור גבוה אוטו'. בנוסף וכאופציה ניתן למצוא בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.