סובארו מציגה בתערוכת ניו יורק את גרסת הסדאן של ה-WRX STI וכעת ניתן לרכוש אותה בשתי הגרסאות.סובארו WRX STI חוזרים למקורות והיא תהה אף יותר מהירהסובארו WRX STI חוזרים למקורות והיא תהה אף יותר מהירה

 

אחרי שלוש שנים ללא גרסת סדאן ואחרי הצגת העיצוב המנופח החדש של ה-WRX הרגילה ניתן כעת לרכוש את ה-WRX STI בשתי התצורות האצ'בק וסדאן. התוצאה לטעמנו הולמת יותר למרות הבסיס הלא מוצלח של ה-B3 סדאן. המנוע הוא אותו מנוע המספק 305 כ"ס ועיקר השינויים נוגעים הם במערכת המתלים לשיפור ההתנהגות וכמובן גרסת סדאן עם כנף אחורית שהייתה כה חסרה.

 

כנף אימתנית מקשטת את האחוריים הצנועים של ה-B3 המקורית, תוספת הכנף אמורה להציע שיפור בהתנהגות שהיה חסר לגרסת ה-5 דלתות. חישוקי ה-18 אינצ' החדשים (למה לא בזהב?) קלים יותר מאלו של גרסת ה-5 דלתות ב-8 ק"ג (לכל הארבע). מערכת הפליטה חדשה ומפיקה צליל "מרושע יותר וחזק יותר" לדברי סובארו. הגריל הקדמי עוצב מחדש למראה כוחני יותר, יחד עם עיצוב מחדש של הפנסים הקדמיים ופנסי הערפל.

 

 

אמנם במנוע סובארו לא נגעו וההספק עדיין עומד על 305 כ"ס אך סובארו לא הסתפקה בעיצוב מחודש בלבד וגם בתחום המתלים בוצעו שינויים. סובארו הנמיכה את הרכב, שינתה את זווית הקמבר וחיזקה את החיבורים של תת השלדה האחורית. סובארו גם הוסיפה מוטות מייצבים עבים יותר מלפנים ומאחור לעומת דגם 2010, 21 מ"מ לעומת 20 מ"מ מלפנים ו-19 מ"מ לעומת 18 מ"מ מאחור. בנוסף הוקשחו הקפיצים מלפנים ומאחור.כמו בדגם הסדאן החדש של ה-WRX הרגילה, גם כאן הורחבו הציר הקדמי והאחורי ב-3.8 ס"מ.

 

 

 

תגיות: סובארו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.