סוזוקי תציג בז'נבה שני דגמי קונספט קרובים לייצור, האחד רכב מיני קטן 4X4 (מחליף לג'ימני?) והשני האצ'בק משפחתית לשוק האירופאי.

סוזוקי ik2 im4

סוזוקי חושפת היום (ו') שתי תמונות מוצללות של שני דגמי קונספט אותם תציג החברה בחודש הבא בתערוכת ז'נבה. שני הדגמים כבר אושרו בעבר ע"י סוזוקי כדגמים לייצור, את אחד מהם כבר ניראה לקראת סוף השנה, את השני במהלך 2016.

 

הקונספט סוזוקי iK-2 הוא לפי סוזוקי מכונית האצ'בק קומפקטית, מכונית הצפויה להתחרות ברכבים כגון פיג'ו 308, פורד פוקוס, קיה סיד ועוד.

 

לצידו של הקונספט iK2, סוזוקי תציג את הקונספט iM-4 עליו סוזוקי מספקת קצת יותר פרטים. לפי סוזוקי הקונספט מציג רכב מיני לשטח עם הנעה כפולה 4X4 וכאשר סוזוקי משתמשת במילים אייקוני ו-DNA לתיאור הדגם, זה מעבה את הרמז שמדובר ככל הנראה במחליף לסוזוקי ג'ימיני הוותיק המיוצר כבר 17 שנה.

 

פרטים נוספים על שני הדגמים סוזוקי תחשוף בתערוכה (3.03.2015). עוד לפני שנצפה בשני דגמים עתידיים אלו בישראל, נפגוש כאן השנה שני דגמים חדשים של סוזוקי, את סוזוקי סלריו העירונית שתחליף את האלטו וכן את סוזוקי ויטארה החדש, הצפוי להיות עוד להיט מכירות של סוזוקי בישראל.

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.