וולוו V60 קרוס קאנטרי הוא גרסה מוגבהת לדגם הסטיישן V60, עם הנעה כפולה או קדמית ותוספת של פלסטיקה למראה של רכב פנאי.

וולוו V60 קרוס קאנטרי 2015

רכב פנאי, או כאלו שרק נראים כמו רכבי פנאי ,נמכרים היטב וזו הסיבה שאל ה-V40 קרוס קאנטרי, וולוו מצרפת כעת את ה-V60 קרוס קאנטרי אשר יוצג בסוף החודש בבכורה עולמית בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס.

 

הסטיישן V60 זוכה בגרסת הקרוס קאנטרי להגבהת מרכב של 65 מ"מ, המגדילה את מרווח הגחון מ-136 מ"מ של הגרסה הרגילה ל-201 מ"מ שיאפשרו לדגם יכולת נסיעה בשטח מבלי לדאוג לפגיעה בגחון. יחד עם הגבהת המרכב, הדגם זוכה ל"מדים" חדשים המעניקים לדגם מראה של רכב פנאי וחישוקי "18 או "19 בעיצוב ייחודי לדגם משלימים את המראה "הקרבי".

 

המדינות הראשונות לשקל את הדגם הן ארה"ב ובקנדה, שם הדגם יוצע בתחילה עם מנוע חמישה צילינדרים טורבו בהספק של 250 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטו' ומערכת הנעה כפולה. הגרסה האירופאית של הדגם שתוצג בתחילת 2015, כבר תצויד במנועי ארבעה צילינדרים בנזין ודיזל החדשים של וולוו מסדרת DRIVE-E, מנועים אלו יוצעו עם הנעה קדמית בלבד, הנעה כפולה תוצע רק עם מנוע ה-D4 דיזל חמישה צילינדרים הוותיק עם 181 כ"ס שיוצע גם עם הנעה קדמית בלבד.

 

עם ה-V60 קרוס קאנטרי הוא המשך של מסורת גרסאות XC לדגמי הסטיישן של וולוו, מסורת שהחלה עם ה-V70 XC בשנת 1997, דגם שלאחר מכן הוחלף ב-XC70 המפורסם של וולוו.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.