האיביזה AM5 מצוידת במנוע 1.2 טורבו בהספק של 105 כ"ס ותיבת DSG-7 ומוצעת במחיר חסר תקדים של 79,900 שקל בלבד.

סיאט איביזה 2014

חטיבת סיאט מבית צ'מפיון מוטורס עושה את זה שוב! לאחר שחוללה מהפכה עם האיביזה 1.4 ידנית ממנה נמכרו למעלה מ-5,500 יחידות, כעת היא משיקה את האיביזה AM5 המצוידת במנוע 1.2 ליטר טורבו, תיבת אוטו' ובמחיר השקה חסר תחרות של 79,900 שקל בלבד. לפי סיאט ישראל, מחיר ההשקה שהושג בזכות תמיכה משמעותית מצד היצרן, יתקיים עד גמר המלאי הכולל בשלב זה כמות מוגבלת של כלי רכב. מחיר המחירון של הגרסה החדשה יעמוד על 84,900 שקל, עדיין מחיר תחרותי במיוחד.

 

לאיביזה AM5 מנוע 1.2TSI בהספק מרבי של 105 כ"ס ומומנט מרבי של 17.5 קג"מ בין 1,550-4,100 סל"ד. המנוע משודך לתיבת DSG שבעה הילוכים ומספק ביצועים של 9.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש וכל זאת עם צריכת דלק משולבת של 19.2 ק"מ לליטר.

 

הגרסה החדשה של האיביזה מציעה את עיצוב החוץ והפנים המעודכן של האיביזה עם אבזור הכולל בין היתר 4 חלונות חשמל עם הפעלה מלפנים ומאחור, מערכת זינוק בעלייה, מראות צד חשמליות, הגה אלקטרו-הידראולי עם קשיחות מותאמת למהירות הנסיעה, מערכת ה- XDS לשיפור האחיזה, רדיו דיסק עם כניסת AUX ו-4 רמקולים ועוד.

 

מפרט טכני מלא - איביזה AM5.

 

גל מזור, מנהל חטיבת סיאט: "כחלק מתוכנית להמשך ההתבססות סיאט בצמרת מותגי הרכב בישראל אנו משיקים בימים אלו את גרסת ה AM5 עם מחיר המחירון ומחיר ההשקה האטרקטיביים בסגמנט. העובדה שבחמש שנים האחרונות המותג המשיך ושבר שיאים בישראל, מאפשרת לנו לקבל מהיצרן זריקת עידוד שכזאת. תמיכתו, בשילוב שערי מטבע נוחים וציון ירוק משופר עזרו לנו להגיע לתמחור כה אטרקטיבי. אין לי ספק כי השילוב בין העיצוב הדינמי הצעיר, טכנולוגיית ה- TSI, חווית הנהיגה ורמת האבזור לבין המחיר הסופר אטרקטיבי מייצרים הזדמנות ייחודית לרוכשים. אנו מאמינים כי במידה ונצליח לקבל הקצאות נוספות מצד היצרן לדגם זה, נוכל להמשיך ולשבור שיאים חדשים".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.