סיאט ארונה 2018 בישראל - מחיר החל מ-109,900 שקל

2018 סיאט ארונה
סיאט ארונה נחת בישראל.

הקרוסאובר העירוני של סיאט, הארונה, נחת בישראל עם מנוע 1.0 טורבו 115 כ"ס או 1.5 טורבו 150 כ"ס, רשימת אבזור עשירה ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

סיאט ישראל, מבית צ'מפיון מוטורס, מודיעה על תחילת השיווק של סיאט ארונה (Arona), הקרוסאובר העירוני של סיאט המבוסס על האיביזה החדשה ואשר יתחרה מול דגמים כגון אופל מוקה X, פיג'ו 2008 ועוד. הארונה ישווק בישראל עם מנוע 1.0 טורבו 115 כ"ס או 1.5 טורבו 150 כ"ס, תיבת הילוכים אוטו' או ידנית, ארבע רמות גימור ובמחיר התחלתי של 110 אלף שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הארונה כאמור מבוסס על האיביזה החדשה והוא חולק את אותה פלטפורמה, MQB A0 המשמשת את כל הדגמים הקטנים והעדכניים בקבוצת פולקסווגן. לארונה בסיס גלגלים דומה לזה של האיביזה, 2,566 מ"מ, וגם הרוחב זהה על 1,780 מ"מ, אך עם אורך של 4,138 מ"מ הוא ארוך יותר ב-79 מ"מ מהאיביזה ועם גובה של 1,543 מ"מ הוא גבוה יותר ב-99 מ"מ כאשר מושב הנהג ממוקם גבוה יותר בכ-50 מ"מ. נפח תא המטען בדגם משפחתי ועומד על 400 ליטר (460 ליטר כולל תא רצפה), 45 ליטר יותר מהאיביזה, ועם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח של 1,280 ליטר.

כפי שהעיצוב החיצוני מזוהה מיד כאיביזה, על עקבים, כך גם תא הנוסעים שנלקח בשלמותו מהאיביזה, ללא כל שינוי של ממש. זה לא דבר רע שכן הפלסטיקה אמנם קשיחה, אך איכותית למראה ובאופן כללי, תא הנוסעים מרגיש מרווח יותר מהמקובל בסגמנט (פחות מול C-HR או HR-V, יותר מול קפצ'ור, 2008 או הג'וק). לרוכשי הדגם אופציות רבות להתאמה אישית של עיצוב הדגם, כולל בחירה מבין 3 צבעים שונים לגג ו-10 צבעים שונים לגוף הרכב.

 

סיאט ארונה תא הנוסעים
נלקח ישירות מהאיביזה.

סיאט ארונה - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

הארונה ישווק עם אותם מנועים המוכרים מהאיביזה, 1.0TSI עם 115 כ"ס ותיבת DSG או 1.5TSI EVO עם 150 כ"ס ותיבה ידנית. ההנעה היא קדמית בלבד ללא אופציה להנעה כפולה.

 

1.0TSI: מנוע שלושה צילינדרים טורבו בנפח של 1.0 ליטר בהספק מרבי של 115 כ"ס בין 5,000-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 20.3 קג"מ בין 2,000-3,500 סל"ד. משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים DSG, לדגם נתוני ביצועים נאים של 10.0 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 182 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 20 ק"מ לליטר.

 

1.5TSI EVO: מנוע ארבעה צילינדרים טורבו בנפח של 1.5 ליטר בהספק מרבי של 150 כ"ס בין 5,000-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ בין 1,500-3,500 סל"ד. משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית, לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.0 שניות, מהירות מרבית של 205 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 19.6 ק"מ לליטר.

סיאט ארונה - אבזור ובטיחות:

ארבע רמות גימור מוצעות עם הדגם בישראל, שלוש עם מנוע ה-1.0 ליטר ואחת עם מנוע ה-1.5 ליטר. כבר מרמת הגימור הבסיסית Style נוכל למצוא בדגם חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, חישוקי סגסוגת "16, מולטימדיה מקורית "8, דיבורית BT, חיישני תאורה וגשם, שליטה מהגה, בקרת אקלים מפוצלת, אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מראות צד חשמליות ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר FR מוסיפה מראה ספורטיבי יותר לפגושים, צבע דו גווני, כיוון גובה למושב הנוסע, פנסים אחריים LED, חישניי חניה אחוריים, חישוקי "17 ועוד. רמת הגימור FR PRO מוסיפה חישוקי "18, תאורת LED מלאה, מושבי עור משולב באלקנטרה ומערכת שמע משודרגת BEATS עם 7 רמקולים. רמת הגימור FR EVO של דגם 1.5 ליטר זהה לרמת הגימור FR PRO. סיאט ארונה 2018 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

בכל רמות הגימור נוכל למצוא מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. ברמות הגימור הגבוהות יותר נוספת מערכת ניטור שטח מת - כולל תנועה חוצה מאחור. מערכת מובילאיי תתוקן בדגם כהשלמה למערכת המקורית בשל העדרה של בקרת סטייה מנתיב במערכת המקורית.

 

2018 סיאט ארונה - מחירון:

ארונה 1.0TSI אוטו' Style - החל מ- 109,900 שקל

ארונה 1.0TSI אוטו' FR - החל מ- 115,900 שקל

ארונה 1.0TSI אוטו' FR PRO- החל מ- 128,900 שקל

ארונה 1.5TSI אוטו' FR EVO - החל מ-137,900 שקל

 

 300 הרוכשים הראשונים הראשונים של רמת הגימור סטייל יזכו לצבע דו גווני Bi-Color, מתנה בשווי של 2500 שקל. החל משנת 2018, כל דגמי סיאט (וסקודה) בישראל יוצעו עם אופציה לאחריות לשנה שלישית, בתוספת של 1000 שקל. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • בני

    ומה לגבי גרסה מקבילה של סקודה, או בעצם בכלל עם פאביה חדשה ?!
    נראה שVW לא ממהרת בנוגע לגירסאות האלה של סקודה. לא רוצים לשדרג שם את המפעל כבר עכשיו?

    כתובת URL מקוצרת:
  • בעלים מרוצה של האיביזה החדשה

    הארונה נראה רכב מיותר לגמרי, על מה בדיוק התוספת תשלום על האיביזה המצויינת? על העקבים? חוץ מהגובה זה אותו רכב 1 ל-1

    כתובת URL מקוצרת:
  • לא נכון. השווה המפרטים. בעיקר זיהוי שטחים מתים, שהינו תכונת בטיחות חשובה ביותר.

    כתובת URL מקוצרת: