סיאט טראקו נחשף - קרוסאובר 7 מושבים ראשון לסיאט

סיאט טראקו
סיאט טראקו.

סיאט טראקו הוא הקרוסאובר 5-7 מושבים הבכיר והחדש של סיאט, יוצע עם מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 150-190 כ"ס ובשנה הבאה גם בגרסת פלאג-אין היברידית.

 

לאחר אין ספור טיזרים לדגם, סיאט חושפת את הטראקו (Tarraco), הקרוסאובר 7 מושבים החדש והראשון של החברה והאח הספרדי לסקודה קודיאק הצ'כי, למרות שזה הראשון מיוצר בכלל גרמניה. הטראקו משלים את שלישיית רכבי ה-SUV סיאט הכוללת בנוסף את האטקה והארונה והוא צפוי לנחות בישראל במהלך השליש הראשון של 2019.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

סיאט הלבישה על הטראקו שפת עיצוב חדשה למותג והוא ללא ספק נראה נאה ומודרני יותר מהאטקה הקטן יותר. הוא גם בעל עיצוב מוצלח יותר מהמתחרים מבית, הקודיאק והטיגואן אולספייס. כמו הקודיאק, גם הטראקו יוצע בגרסאות 5 או 7 מושבים. רמות האבזור הגבוהות, אקסלנס וסטייל, מצוידות בתאורת LED מלאה, פנים וחוץ.

 

2019 סיאט טראקו
עיצוב מודרני ומוצלח.

גם תא הנוסעים זכה לעיצוב ייחודי משלו ושונה מזה של האטקה וגם כאן מדובר בעיצוב מודרני ונאה יותר, ובנוסף גם אלגנטי יותר הפונה לא רק לקהל היעד הצעיר של המותג. בתא הנוסעים המרווח נוכל למצוא את לוח המחוונים הדיגיטלי החדש של סיאט עם מסך "10.25 ושלושה מצבי תצוגה שונים הנשלטים מכפתור בגלגל ההגה. נמצא בנוסף מספר כניסות USB, משטח טעינה אלחוטי ומולטימידה "8 הצפה כטאבלט על הדשבורד. 

 

סיאט טראקו תא הנוסעים
עיצוב אלגנטי שיוכל לפנות ללקוחות בוגרים יותר.

הטראקו מבוסס על פלטפורמת MQB-A, כמו קודיאק והטיגואן, ולדגם אורך של 4,735 מ"מ, גובה של 1,658 מ"מ, רוחב של 1,839 מ"מ ובסיס גלגלים של כ-2.8 מטר. נפח תא המטען, בגרסת 5 מושבים, עומד על 760 ליטר ועם קיפול מושבים מתקבל נפח של 2,000 ליטר. הטראקו נשען על מתלים בתצורת מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור, כאופציה ניתן להוסיף בקרת שלדה DCC (בולמים אדפטיביים) הכוללת מספר מצבי כיול לבחירת הנהג וגם מצב אוטו' המתאים את קשיחות הבולמים בהתאם למצב הכביש.

 

עם השקתו של הדגם באירופה בסוף השנה, הטראקו ישווק עם מבחר של ארבעה מנועים, שני מנועי בנזין ושני מנועי דיזל. היצע מנועי הבנזין כולל את מנוע ה-1.5 ליטר TSI עם 150 כ"ס, תיבת 6 הילוכים ידנית והנעה קדמית. מנוע הבנזין הבכיר הוא מנוע 2.0 ליטר TSI עם 190 כ"ס, תיבת 7 הילוכים DSG ומערכת הנעה כפולה 4Drive.

סיאט טראקו
מבחר של ארבעה מנועים ובשנה הבאה גם גרסת פלאג-אין

היצע מנועי הדיזל כולל מנוע 2.0 ליטר TDI המוצע בשתי גרסאות הספק של 150 כ"ס ו-190 כ"ס בהתאמה. גרסת 150 כ"ס משודכת לתיבת הילוכים ידנית והנעה קדמית או 7 הילוכים DSG עם הנעה כפולה 4Drive. דגם 190 כ"ס משודך כסטנדרט להנעה כפולה ולתיבת 7 הילוכים DSG. במהלך השנה הבאה, סיאט תצייד את הדגם במערכת הנעה היברידית פלאג-אין.

 

סיאט ציידה את הטראקו במגוון רחב של מערכות בטיחות כאשר בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים ובקרת סטייה מנתיב יוצעו כסטנדרט בדגם. בנוסף נמצא בקרת שיוט אדפטיבית - כולל מערכת סיוע לנהיגה הפקקים (Traffic Jam Assist), ניטור שטח מת, זיהוי תמרורים ואור גבוה אוטומטי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • גולן

    לדעתי רכב מיותר בקטגוריה . נראית אנמית ומיותרת .

    כתובת URL מקוצרת:
  • איתי

    על איזה שפת עיצוב חדשה מדבר הכותב? אותם פאנלים עם קצת שינוי כמו בטיגואן(אבל אגיד שבאמת הסיאט יותר יפה). ותבדקו את תא הנוסעים, 1. אותו מסך במרכז רק כאן הוא צף, 2. אותם כפתורים של בקרת האקלים, 3. כל הקונסולה המרכזית זה ישר מהטיגואן.
    בקיצור עבודה בעיניים, אבל תמיד יש את הפראיירים שרצים ישר לקנות, כי זה של קונצ**** פוסלקוואגן.

    כתובת URL מקוצרת:
  • חסיד

    VW - כולם אותו דבר

    כתובת URL מקוצרת:
  • שלום

    העתק מושלם לq5 אודי

    כתובת URL מקוצרת:
  • ר

    לקודיאק העיצוב המוצלח בחבורה. גם הטראקו פחות מוצלח והטיגואן בכלל רכב מכוער.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ש

    ר

    בטח קנית לפני יומיים קודיאק ומתחרט שלא חיכת לטראקו. העיצוב שלו פי 10 יותר יפה.

    כתובת URL מקוצרת: