סיאט מציגה: טראקו 1.5TSI DSG עם הנעה קדמית

סיאט טראקו
סיאט טראקו.

גרסת הבסיס החדשה לסיאט טראקו, 1.5TSI עם תיבת DSG והנעה קדמית, מכריזה על כך שהדגם ישווק בישראל בזמן הקרוב.

 

סיאט מציגה גרסת הנעה חדשה לטראקו, מנוע 1.5TSI המשודך לתיבת 7 הילוכים DSG ולהנעה קדמית. הגרסה הזו שנעדרה עד היום מההיצע, היא הסיבה העיקרית לעיכוב בשיווק הטראקו בישראל שכן עד עתה היה ניתן לקבל את הדגם עם הנעה קדמית ותיבת הילוכים ידנית בלבד ומי שרצה תיבת הילוכים אוטו' DSG היה חייב לבחור בדגם הנעה כפולה 4Drive.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-1.5TSI המוכר מהאטקה מייצר 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ ובשידוך תיבת DSG זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.5 שניות ולמהירות מרבית של 195 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בתקן WLTP עומדת על 14 ק"מ לליטר. אל גרסת ההנעה החדשה הזו, סיאט תצרף במהלך השנה הבאה גרסת פלאג-אין שהוצגה לאחרונה, עם הספק כולל של 245 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ.

 

2019 סיאט טראקו תא הנוסעים
תא הנוסעים מרשים מזה של האטקה.

סיאט טראקו הוא הקרוסאובר 7 מושבים הראשון של סיאט, מתחרה מבית לקודיאק של סקודה איתו הוא חולק מכלולים רבים. לטראקו אורך של 4,735 מ"מ, גובה של 1,658 מ"מ, רוחב של 1,839 מ"מ, בסיס גלגלים של כ-2,790 מ״מ ונפח תא מטען של 230 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש ועד ל-2,000 ליטר עם קיפול שתי שורות המושבים מאחור.

מעבר לדגם הבסיס החדש, הטראקו משווק בנוסף עם מנוע 2.0TSI בהספק של 190 כ"ס עם תיבת DSG והנעה כפולה כסטנדרט ובדגם 2.0TDI דיזל בהספקים של 150 כ"ס או 190 כ"ס.

 

לפרטים המלאים על סיאט טראקו.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אייל

    מכל הרכבים שיש המחירים כל הזמן מפתיעים אותי עכשיו קבוצת פולסווגן עם מחירים גבוהים לטעמי במיוחד עבור התמורה. עדיף לקנות רכב שיש לו שוק כמו הספורטאז' טורבו גם במחיר טוב ובמיוחד עבוד מה שמקבלים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גר בחלם

    לא קונה בחינם.
    סבלתי מהגיר \ שרשרת טיימינג \ קויילים \ צינורות מיזוג בסקודה יטי.
    לא חוזר לעולם.
    כל קיה שהיא עדיפה מבחינתי.
    מי שקונה סקודה \ סיאט \ פלוצווגן - שיבושם למוסך שלו...

    כתובת URL מקוצרת:
  • ע.ג.

    גר בחלם

    חלק מהבעיות בגיר היו באשמת המוסכים עצמם, למשל שהחליפו בטיפול, שמן מינרלי מקורי בשמן סינטטי בגיר.
    השמן הסינטטי מוליך חשמל, מה שגרם לקצר ב"מוח" האלקטרוני של הגיר (אותו השמן היה אמור לקרר).
    לי אישית היו 3 רכבים עם DSG מאז 2011, ללא בעיות.
    מלבד באוקטביה שהיו קצת רעידות, אז החליםו קלאצ׳ים ליותר עמידים, במסגרת האחריות.
    בקיצור, לא הייתי מכליל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    גר בחלם

    נכון, זה היה פעם
    בקיה יש בעיות מסוג זה כהיום. תשאל את בעלי קיה עם גיר חדש

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלכס

    גר בחלם

    מוזר,
    אני 2 דורות של גולף ואישתי עם פולו חדשה.... לא היו בעיות בגכלל ואני נוסע חולון ירושלים 4 ימים בשבוע ועוד פעם בשבוע לחיפה.

    אולי צריך לדעת איך לנהוג ולטפל ברכב?

    כתובת URL מקוצרת: