דגמי 2015 המחודשים של האיביזה זוכים לעדכון קוסמטי קל, מנועים חדשים לחלוטין בתקן אירו 6, גימור משודרג ומערכת מולטימדיה חדשה.

2015 סיאט איביזה מתיחת פנים
סיאט מעדכנת את דגמי 2015 של האיביזה במנועים חדשים לחלוטין, חזקים וחסכוניים יותר.

סיאט חשפה היום (ה') בתערוכת הרכב של ברצלונה את דגמי 2015 החדשים/מחודשים של האיביזה, לצד סיאט אלהמברה 2015 המחודש שנחשף מוקדם יותר השנה. האיביזה אמנם כבר וותיקה, אך המחליפה שלה תוצג רק בשנה הבאה ולאור העובדה שתקן אירו 6 נכנס לתוקפו בקרוב, סיאט ניצלה את ההזדמנות להעניק ריענון נוסף ואחרון לדגם.

 

השדרוג המשמעותי ביותר בדגם הוא כאמור בתחום המנועים, כל המנועים בדגם הוחלפו בדור החדש של המנועים של קבוצת פולקסווגן בתקן אירו 6. מנוע הבסיס שישרת את הדגם הא מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים 75 כ"ס המוכר לנו מסיאט Mii, מעליו נמצא את גרסת הטורבו של מנוע זה, 1.0TSI, עם הספק מרבי של 95 כ"ס ומומנט מרבי של 16.3 קג"מ (20.4 קג"מ בגדישת יתר לזמן מוגבל).  מנוע זה יוצע גם בגרסת Ecomotive  הירוקה עם צריכת דלק משולבת של 24.4 ק"מ לליטר.

 

מנועים נוספים הם מנוע 1.2TSI החדש בהספק של 110 כ"ס, במקום 105 כ"ס בדגם הנוכחי, ובראש היצע מנועי הבנזין נמצא את מנוע ה-1.4TSI ACT בהספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ. מנוע זה הכולל מערכת אקטיבציה לצילינדרים (אפשרות לפעול על שני צילינדרים בלבד לחיסכון בדלק) מציע צריכת דלק משולבת של 20.8 ק"מ לליטר.  

 

בגזרת מנועי הדיזל, דגמי 2015 המחודשים של האיביזה יוצעו עם מנוע ה-1.4 ליטר טורבו דיזל TDI שלושה צילינדרים החדש שהוצג עם הפולו המחודשת. מנוע זה יוצע בשלוש גרסאות הספק, 75 כ"ס, 90 כ"ס ו-105 כ"ס. הגרסה החסכונית ביותר מציעה צריכת דלק משולבת של 29.4 ק"מ לליטר.

 

לפי סיאט רק מנוע ה- 1.2TSI ומנוע ה-1.4TDI עם 105 כ"ס יוצעו עם אופציה לתיבת DSG כפולת המצמדים (גם היא מהדור החדש). כל מנועי הטורבו משולבים כסטנדרט למערכת עצור/סע.

 

2015 סיאט איביזה מתיחת פנים תא הנוסעים
אפשרויות חדשות לשילובי צבעים בתא הנוסעים יחד עם מערכת מולטימדיה חדשה.

 

דגמי 2015 המחודשים של האיביזה זוכים לעדכון קוסמטי קל הכולל עיצוב חדש לפני החזית הכוללים גרפיקה חדשה לתאורת ה-LED ליום,  עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים בגודל "16 או "17 ותוספת של שני צבעים חיצוניים חדשים. כדגם הפונה לצעירים, דגמי 2015 של האיביזה מגיעים עם אפשרות להתאמה אישית של העיצוב, בעיקר שילובי צבעים שונים למראות הצד, חישוקי הגלגלים, למסגרת הגריל הקדמי ובתא הנוסעים, לטבעות פתחי המיזוג וגלגל ההגה.

 

בנוסף לכך, תא הנוסעים משודרג במערכת מולטימדיה חדשה (אופציה) הכוללת שיקוף למכשירים סלולריים, כניסת USB ודיבורית בלוטות'. גם בתחום אבזור הבטיחות האיביזה זוכה להתחדש באמצעות מערכת התראה על עייפות הנהג ומערכת הבולמת את הרכב לאחר תאונה. 

 

בצד המכני, סיאט עדכנה את מערכת ההיגוי בדגם והקפיצים, בולמים והמוטות המייצבים זכו לכיול מחדש לטובת התנהגות כביש משופרת ונוחות נסיעה גבוהה יותר.  מתיחת הפנים בוצעה בכל גרסאות המרכב של הדגם: 3 דלתות, 5 דלתות וסטיישן. 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.