2020 סיאט טראקו היברידי
סיאט טראקו היברידי פלאג-אין.
2020 סיאט טראקו היברידי
סיאט טראקו היברידי פלאג-אין.

סיאט טראקו PHEV הוא הדגם ההיברידי הראשון של סיאט, עם 245 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ. השיווק יחל בשנה הבאה.

 

סיאט טראקו, הקרוסאובר 7 מושבים החדש של סיאט שעדיין לא הגיע לישראל, זוכה לגרסת היברידית פלאג-אין PHEV חזקה בהספק כולל של 245 כ"ס המציעה טווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ. הטראקו PHEV הוא הדגם ההיברידי הראשון של סיאט, אך ודאי שלא האחרון שכן גם הלאון החדשה, שתוצג בהמשך, תצויד במערכת הנעה זו.

 

יחידת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הטראקו זהה ליחידת ההנעה של הקופרה פרמנטור, היא גם זהה ליחידת ההנעה ההיברידית של הסופרב 2019 המחודשת (בקרוב בישראל) אך חזקה יותר - 245 כ"ס לעומת 218 כ"ס בסופרב. יחידת ההנעה משלבת מנוע 1.4TSI בהספק של 150 כ"ס עם מנוע חשמלי בהספק של 115 כ"ס היוצרים יחדיו יחידת הנעה בהספק כולל של 245 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ.

 

סיאט טראקו היברידי פלאג-אין
טווח נסיעה חשמלי של 50 קילומטר.

לפי סיאט, יחידת ההנעה הזו מסוגלת להאיץ את הטראקו מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 7.4 שניות עד למהירות מרבית של 217 קמ"ש. סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 13kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי מלא של כ-50 ק"מ. לרשות הנהג מספר מצבי נהיגה לבחירה, כולל אפשרות לשמור את מצב הטעינה של הסוללה לשימוש מאוחר יותר.

 

סיאט טראקו היברידי תא הנוסעים רמת גימור FR
מושבי באקט חשמליים.

על המראה הספורטיבי של הדגם אחראית רמת הגימור FR המוצגת כאן למעשה לראשונה. רמת הגימור FR כוללת חישוקי "19-"20 בעיצוב ייחודי, עיצוב ספורטיבי ובולט יותר לפגושים, לסופיות צינור המפלט ולגריל הקדמי. בתא הנוסעים נמצא מושבי ספורט באקט חשמליים עם זכרונות (לנהג) ועוד. רמת הגימור FR תשווק עם הטראקו במהלך שנת 2020, במקביל לתחילת השיווק של הטראקו ההיברידי.

 

סיאט טראקו היברידי תא הנוסעים
גלגל הגה חדש ומערך שליטה מבוסס מגע על בקרת האקלים.

עם הטראקו PHEV החדש, סיאט חושפת אותנו למספר חידושים עבור המותג אותם נפגוש בדגמים העתידיים של סיאט. זה כולל את גלגל ההגה הספורטיבי החדש עם מערך חדש של כפתורים המאפשרים שליטה קלה ומהירה יותר על שלל מערכות הבטיחות המתקדמות של הדגם ועל התצוגה בלוח המחוונים הדיגיטלי "10.25 ובנוסף נמצא גם מערך שליטה חדש מבוסס מגע על מערכת בקרת האקלים וכן מערכת מולטימדיה "9.2 חדשה נטולת כפתורים פיזיים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.