סיאט מציידת את הלאון 2018 במנוע 1.5TSI חדש

סיאט לאון 1.5TSI
סיאט מציידת את הלאון במנוע 1.5TSI.

סיאט מחליפה בלאון את מנוע ה-1.4TSI במנוע ה-1.5TSI EVO החדש עם 150 כ"ס.

 

קבוצת פולקסווגן ממשיכה בתהליך להחלפת מנוע ה-1.4TSI במנוע ה-1.5TSI EVO החדש שלה, אז לאחר שהגולף, האוקטביה ועוד כבר זכו להתחדש במנוע זה, כעת מגיע תורה של הלאון של סיאט לעשות זאת (החל מקיץ 2018).

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

למנוע 1.5TSI EVO נתונים זהים למנוע ה- שבדגם 1.4TSI הנוכחי: הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,500-3,500 סל"ד. למרות הנתונים הזהים המנוע החדש (לחלוטין) מתקדם הרבה יותר, הוא מצוידת במערכת הזרקת דלק מתקדמת המאפשרת פעולה במחזור מילר, במערכת ACT והוא כולל בנוסף מסנן חלקיקים למנועי בנזין. בנוסף, המנוע החדש מציע זמינות כוח טובה יותר, פליטה נמוכה יותר של CO2 ושיפור בצריכת הדלק.

 

מנוע ה-1.5TSI מוצע כיום גם בגרסת 130 כ"ס, עם מומונט מרבי של 20.4 קג"מ בין 1,400-4,000 סל"ד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • מה נסגר עם קבוצת פולקסוואגן

    במקום לשפר את נתוני המנועים לביצועים וחיסכון
    כאשר חלק מהמנועי 1.5 החדשים, עומדים כבר על182 כוח ו27 קג"מ
    במקום זה, שוב עושים ניסיונות. מנוע עם ציפוי
    רק שלא יתקלף ויגמור כמו המוניטין של המנועים והגירים של הקונצ****.
    מצהירים על אחד ל20, בפועל אוכלים אחד ל13..

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    מעניין שכשיש מהנדסי רכב ישראלים (תגובות 1 ו-2), עדיין יש מקום למהנדסי VW (קונצ**** הרכב הגדול בעולם).

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאור

    אותו חרטא

    כתובת URL מקוצרת:
  • הצחקתם אותנו

    מנוע חדש שעובד בשיטת "מחזור מילר" - חדש??!!

    המערכת קיימת כבר מעל 60 שנה. ולדחוף טורבו למנוע (בערך 100 שנה) זה לא כזה סיפור קשה או מתקדם - אבל לתת אחריות ולעמוד מאחורי ה"טכנולוגיות" המתקדמות שלהם אין שם אף אחד לדבר איתו.

    כתובת URL מקוצרת: