הקונספט סיטרואן אייר-קרוס (Aircross) מהווה הצצה לשפת העיצוב העתידית של סיטרואן ובמיוחד של דגמי הפנאי של החברה.

2015 סיטרואן אייר קרוס קונספט

סיטרואן חושפת תמונות ראשונות של הקונספט סיטרואן אייר-קרוס אותו היא תציג החודש בתערוכת הרכב של שנגחאי. הקונספט אייר-קרוס אמור לספק לנו הצצה לכיוון העיצוב העתידי של החברה בכלל ולכיוון העיצוב דגמי הקרוסאובר העתידיים של סיטרואן בפרט.

 

שפת העיצוב של הקונספט היא המשך ישיר לשפת העיצוב שסיטרואן הציגה עם ה-C4 פיקאסו ובמיוחד באמצעות הקרוסאובר הקטן C4 קקטוס. " אנחנו צריכים לחזור למה שמתמיד היינו טובים בו: עיצוב, שזכה להשלמה באמצעות הדגשה של נוחות, מרווח וכריזמה שהעניקו לנהג תחושה של בית. אנחנו רוצים להחזיר לסיטרואן את האיכויות האלו " כך לפי מנכ"לית סיטרואן, לינדה ג'קסון, המזכירה בהודעתה כמה דגמים מיתולוגיים של סיטרואן כגון ה-CV2, ה-CX וה-SM.

 

דגם הקונספט מצויד במערכת הנעה היברידית המשלבת בין מנוע 1.6 טורבו 218 כ"ס המניע את הגלגלים הקדמיים לבין מנוע חשמלי בהספק של 95 כ"ס האחראי על הנעת הגלגלים מאחור. טווח הנסיעה החשמלי בדגם עומד על 50 ק"מ ונתון התאוצה 0-100 קמ"ש עומד על 4.5 שניות בלבד. לפי סיטרואן, צריכת הדלק עם מערכת הנעה זו עומדת על 58.8 ק"מ לליטר.

 

באמצעות הקונספט, סיטרואן למעשה מצהירה שהיא רוצה לחזור למקורות, לא להיות עוד רכב אלא רכב שמתאהבים בו (בעיצוב) או שונאים אותו. "זה ייקח לנו זמן, אך זה מובטח שהדור הבא של דגמי של סיטרואן יהיו זינוק גדול עבורנו. אם אנחנו רוצים מכוניות שיבלטו מעל השאר, אנחנו צריכים להיות נועזים." הוסיפה המנכ"לית.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.