סיטרואן C6 החדשה היא מכונית הסאלון החדשה של סיטרואן עבור השוק הסיני, בלבד.

2016 סיטרואן C6 החדשה
סיטרואן C6 החדשה - מיועדת לשוק הסיני בלבד.

סיטרואן, יחד עם השותפה הסינית שלה דונגפנג (המחזיקה במניות של PSA), חשפה היום (ב') בתערוכת בייג'ין את ה- C6 החדשה, הדור השני למכונית הסאלון שלה המיועדת כעת לשוק הסיני בלבד. ה- C6 החדשה היא למעשה גרסה יוקרתית יותר לדונגפנג פנגש'ן A9 החדשה (Dongfeng Fengshen A9), החולקת עם ה- C6 את אותם המכלולים, כולל פלטפורמה ומנועים. שני הדגמים האלו יהוו את הבסיס ל-DS9 שתוצג בשנה הבאה וגם היא כמו ה- C6 מיועדת לשוק הסיני בלבד.

 

העיצוב האוונגרדי והכל כך מיוחד של ה- C6 היוצאת, מפנה את מקומו לעיצוב סדאן "סטנדרטי" והכי לא סיטרואן שיש, מצד שני זה כמעט אף פעם לא הצליח לסיטרואן - בסגמנט מכוניות הסאלון - עם העיצובים המיוחדים שלה כך שאולי הפעם זה דווקא כן יעבוד לה.

 

גם עיצוב תא הנוסעים מאוד לא "סיטרואני" אך כן מאוד כמו שהסינים אוהבים עם שפע של עור ועץ, מרווח עצום לרגליים מאחור, מסך מרכזי גדול ממדים, מסך TFT בגודל "12.3 עבור לוח המחוונים ושפע של אבזור, כולל בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, מושבים חשמליים מלפנים ומאחור עם עיסוי וחימום, שני חלונות גג, תאורת LED מלאה ועוד.

 

2016 סיטרואן C6 החדשה - תא הנוסעים
תא נוסעים מרווח ומאובזר מאוד.

סיטרואן C6 החדשה מבוססת על פלטפורמת EMP2 ומידות הדגם הן של מכונית סאלון גדולה עם אורך של כ-5.0 מטר ובסיס גלגלים של כ-2.90 מטר. תחום המנועים קצת פחות סאלוני, הדגם מצויד במנוע 1.8 ליטר THP בהספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 28.5 קג"מ, אותו מנוע המשרת את הדונגפנג A9. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' וההנעה בדגם קדמית בלבד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.