סיטרואן חושפת לראשונה את ה-C אליזה למרוצי ה-WTCC אותה ינהג לא אחר מאשר סבסטיאן לואב.

סיטרואן נכנסת לאליפות ה-WTCC עם סבסטיאן לואב

סיטרואן תשתתף לראשונה באליפות העולם למכוניות טורינג (WTCC) בעונה הבאה והיא תעשה זאת עם C אליזה WTCC הנחשפת היום לראשונה. מאחורי ההגה, ישב לא אחר מסבסטיאן לואב, אולף ה-WRC  תשע פעמים ברציפות.

 

סבסטיאן לואב, לו רומן ארוך שנים עם סיטרואן, אמנם מומחה בנסיעה על שבילים ולא על אספלט, אך לאחרונה הוכיח שהוא מומחה לא קטן גם על אספלט, כאשר הוא ריסוק את השיא הקודם על מסלול פייקס פיק.

 

סיטרואן WTTC, מבוססת על סיטרואן C אליזה (האחות התאומה של פיג'ו 301) זאת כחלק מאסטרטגיה של קידום הדגם והמותג דרך הספורט המוטורי. כמובן שלמעט העיצוב והפלטפורמה (כמתחייב מהתקנון), כל קשר בין הדגם שאתם יכולים לרכוש בסוכנות ל- C אליזה WTCC, הוא מקרי בהחלט.

 

לדגם שלדה מחוזקת עם כלוב התהפכות מלא המרותך לשלדה ורוב המרכב עשוי קרבון או אלומיניום. זה מאפשר לדגם לרשום משקל של רק 1,100 ק"ג כולל הנהג (בהתאם לתקנות למשקל מינימום). מפסק הסרנים מלפנים ומאחור הורחב משמעותית. בחזית שוכן מנוע בנפח 1.6 ליטר טורבו עם הזרקת דלק ישירה בהספק מרבי של 380 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ ב-4,500 סל"ד. אותו מנוע משמש את סיטרואן DS3 WRC במרוצי הראלי.

תגיות: סיטרואן
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.