סיטרואן תחשוף בעוד כשבועיים את C4 קקטוס החדש, קרוסאובר קומפקטי ייחודי בעיצובו.

סיטרואן C4 קקטוס

בתערוכת פרנקפורט האחרונה בסטפטמבר, סיטרואן הציגה את הקונספט "סיטרואן קקטוס" ובעוד כשבועיים (05.01.2014) היא תחשוף את גרסת הייצור של הדגם תחת השם C4 קקטוס (Cactus). לקראת החשיפה הרשמית, סיטרואן מפרסמת היום (ה') מספר תמונות טיזר של הדגם החדש.

 

ה-C4 קקטוס הוא אם תרצו, הפרשנות של סיטרואן לקרוסאובר קומפקטי. לדגם הקונספט מידות לא גדולות במיוחד עם אורך של 4.21 מטר, רוחב של 1.75 מטר וגובה של 1.53 מטר – מידות המתאימות לקרוסאובר עירוני. דגם הייצור יתבסס על פלטפורמת EMP2 - הפלטפורמה המודולרית החדשה של קבוצת PSA המשמשת כבר כיום גם את ה-308 החדשה של פיג'ו ואת ה-C4 גרנד פיקאסו החדש ותשרת בעתיד דגמים רבים נוספים.

 

דגם הייצור ישמור על אלמנטים עיצוביים רבים שהוצגו עם דגם הקונספט, כולל הדיפון הרך בחלקן החיצוני של הדלתות שנועד למנוע את אותן "מכות" מדלתות נפתחות בחניונים צפופים. מצד שני, בדגם הייצור תהיה קורת B מרכזית הנעדרת מדגם הקונספט.

 

תא הנוסעים הנקי "והפשוט" בעיצובו יישאר גם כן מדגם הקונספט, “רצינו להפחית את המורכבות של החיים בתא הנוסעים וליצור סביבה פחות מלחיצה עבור הנהג", כך לפי מארק לויד המעצב הראשי של סיטרואן ומי שהשיק בהצלחה את קו דגמי ה-DS של סיטרואן.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.