סיטרואן C3 פיקאסו, משפחתית אידאלית, אריזה גדולה במחיר קטן, סוף סוף עושה דרכה לארץ.

סיטרואן C3 פיקאסו

משפחה עם תקציב מצומצם, שרצתה רכב משפחתי עם נפח, שנוח להכניס את הילדים ובעיקר את התינוק למושב האחורי, יכלה לבחור עד היום את ניסאן נוט או סקודה רומסטר. עכשיו סטירואן מספקת להם בחירה מעניינת נוספת בדמות ה-C3 פיקאסו, שמגיעה אלינו באיחור של כמעט שנתיים.

 

המיקרוואן, C3 פיקאסו, מבוסס על ה-C3 אך מרווח ממנה בכל המידות ובעיקר נועד להיות כלי תחבורה יעיל למשפחה. המחיר מאוד תחרותי יחסית למתחרות, החל מ-100 אלף ש"ח. לישראל תגיע ה-C3 פיקאסו עם שני מנועים בלבד. 1.4 ליטר 95 כ"ס ומנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל 92 כ"ס. הבעיה היחידה שלו של ה-C3 פיקאסו, לפחות עבור חלק מהרוכשים, היא היצע של תיבת הילוכים ידנית בלבד. ככה זה שבאירופה רוצים רכב משפחתי חסכוני, אז רוכשים ידנית ובעיקר עם מנוע דיזל!.

 

וידאו: סיטרואן C3 פיקאסו במבחן דרכים

 

ה-C3 פיקאסו מציע שפע מקומות אחסון ופטנטים המקלים את חיי המשפחה הנוסעת, נפח האחסון עם המושבים האחוריים סביר בהחלט ועמוד על 500 ליטר, ועם קיפול המושבים (שהוא קל ומהיר) מתקבל תא מטען שטוח לחלוטין עם נפח ענק של 1506 ליטר.

 

מחיר גרסת הבנזין יחל מ-100 אלף ש"ח ומחיר גרסת הדיזל יגבה עוד 10,000 ש"ח. המחיר לכשעצמו, זול בכ-10,00 ש"ח מהמתחרות הישירות, הניסאן והסקודה. יש בשוק האירופאי עוד לא מעט מתחרים אך שלא מיובאים כלל לארץ כמו הקיה סול (שיתכן ותגיע לארץ), אופל מריבה, פורד C-MAX ורנו מודוס.

 

תגיות: סיטרואן
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.