הקרוסאובר העירוני של סיטרואן C4 קקטוס יוצע עם מנוע 1.2 ליטר 82 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית, אבזור נדיב ושפע של שיק צרפתי.

סיטרואן C4 קקטוס
סיטרואן C4 קקטוס - הקרוסאובר העירוני עם הכי הרבה שיק נוחת בישראל.

לאחר עיכוב לא קצר, לובינסקי, יבואנית סיטרואן בישראל, השיקה היום (א') את סיטרואן C4 קקטוס, הקרוסאובר העירוני הראשון של סיטרואן בעל העיצוב הכי מיוחד בשוק הכולל משטחי פלסטיק בועתיים בדלתות ומאחור למניעת אותן פגיעות פח קטנות ומרגיזות.  

 

העיצוב החיצוני הייחודי ממשיך גם אל תא הנוסעים של הקקטוס, כך למשל לא תמצאו כאן לוח מחוונים סטנדרטי אלא מסך המשמש כלוח מחוונים וממוקם נמוך במיוחד לטובת שדה ראיה משופר. גם כפתורים כמעט ולא תמצאו בקונסולה המרכזית, את כולם, למעט כפתורי חירום והפשרת אדים, מחליף כמו ב-308 מסך מגע מרכזי "7 השולט גם על בקרת האקלים בדגם.

 

סיטרואן C4 קקטוס, למרות השם, לא מבוסס על ה-C4 המשפחתית וזו גם הסיבה שבישראל הדגם ישווק פשוט כסיטרואן קקטוס ללא הקידומת C4. מידות הדגם הן: 4,157  מ"מ אורך, 1,480 מ"מ גובה, 1,729 מ"מ רוחב, בסיס גלגלים של 2,595 מ"מ ונפח תא מטען של 358 ליטר. ההתבססות על הפלטפורמה של ה-208 אפשרה לסיטרואן להשיג משקל עצמי נמוך במיוחד של פחות מ-1000 ק"מ.

 

 

סיטרואן C4 קקטוס יוצע בשלב זה עם מנוע 1.2 ליטר בהספק מרבי של 82 כ"ס ומומנט מרבי של 12.0 קג"מ המתקבל בסל"ד נמוך למדי של 2,750 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית ומספק בדגם ביצועים של 12.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 167 קמ"ש. צריכת הדלק בדגם נמוכה למדי ועומדת על 21.7 ק"מ לליטר. אלו נתונים ההופכים את ה-C4 קקטוס לקרוסאובר הכי חסכוני כיום בישראל.

 

סיטרואן C4 קקטוס יוצע ברמת גימור אחת נדיבה הכוללת, מסך מגע מרכזי "7 עם דיבורית BT, כניסת USB, שליטה מלאה מההגה על השמע והטלפון, בקרת שיוט ומגביל מהירות ועוד. בתחום הבטיחות לדגם 6 כריות אוויר, בקרת יציבות ועוד.  מפרט טכני מלא - סיטרואן קקטוס

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.