2019 יונדאי טוסון N ליין
יונדאי טוסון N ליין.
2019 יונדאי טוסון N ליין
יונדאי טוסון N ליין.

הטוסון N ליין כולל כיול קשיח, עיצוב ספורטיבי וקרבי יותר ומבחר של שלושה מנועים, כולל 1.6 ליטר דיזל מיקרו-היברידי חדש.

 

יונדאי מציידת את הטוסון בחבילת N-Line המעניקה לדגם מראה ספורטיבי בהשראת דגמי הביצועים N של יונדאי, הכוללים כיום את ה-i30N האצ׳בק ופאסטבק אשר הושקו בתחילת השנה בישראל.

 

בצד הוויזואלי, הטוסון N ליין מציג מראה קרבי וספורטיבי באמצעות גריל מושחר עם מסגרת שחורה, השחרה לפנסים הראשיים, עיצוב חדש לפגוש הקדמי עם תאורת יום LED ייחודית, חישוקי סגסוגת ״19 בשחור מבריק, מראות צד וספוילר גג בשחור מבריק, השחרה של הפנסים האחוריים וסופיות אגזוז עגולות.

 

2019 יונדאי טוסון N-Line
עיצוב ספורטיבי וכיול קשיח יותר למתלים.

בתא הנוסעים נוכל למצוא מושבי ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה, דוושות אלומיניום, תפירה באדום על המושבים, גלגל ההגה ולאורך הדשבורד ומוט הילוכים בעיצוב ספורטיבי.

 

2019 יונדאי טוסון N-Line
העיצוב הספורטיבי ממשיך גם אל תא הנוסעים.

הטוסון N-Line ישווק באירופה עם מבחר של שלושה מנועים: 1.6 ליטר CRDi דיזל חדש בהספק של 136 כ״ס המצויד במערכת מיקרו-היברידית 48V המאפשרת לפי יונדאי הפחתה של צריכת הדלק ופליטת ה-CO2 בכ-11%.

מנועים נוספים הם 2.0 ליטר CRDi דיזל 185 כ״ס המצויד גם הוא במערכת מיקרו-היברידית ו-1.6 ליטר טורבו בנזין T-GDi בהספק של 177 כ״ס. דגם הדיזל החזק משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטו׳ ולמערכת הנעה כפולה. בעוד שגרסת הדיזל החלשה כוללת רק את העיצוב הספורטיבי, שתי יחידות ההנעה החזקות יותר כוללת בנוסף מערכת היגוי משודרגת (תוכנה בלבד לתגבור החשמלי) וכן קפיצים קשיחים יותר (5% מלפנים ו-8% מאחור).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.