ספינת הדגל החדשה של טויוטה: 2018 טויוטה אבלון החדשה נחשפת

טויוטה אבלון החדשה 2018
טויוטה אבלון החדשה.

טויוטה אבלון החדשה זוכה לעיצוב מוחצן, אבזור עשיר ומערכות בטיחות מתקדמות. תשווק עם מנוע 3.5 ליטר V6 או 2.5 ליטר היברידי.

 

טויוטה חושפת בתערוכת דטרויט את האבלון (Avalon) החדשה, דור חמישי למכונית הסאלון של טויוטה המהווה את ספינת הדגל של המותג עבור השוק האמריקאי, שם היא מתחרה בדגמים כגון שברולט אימפלה, ניסאן מקסימה ועוד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

האבלון החדשה מבוססת על פלטפורמת TNGA החדשה של טויוטה (כמו ב-C-HR) והיא גדולה יותר מהדגם היוצא, עם אורך של 4,978 מ"מ, רוחב של 1,849 מ"מ, גובה של 1,435 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,870 מ"מ. עיצוב הדגם נושא את שפת העיצוב העדכנית של טויוטה, אשר הוצגה עם הקאמרי החדשה, אך ספינת הדגל לוקחת את זה לקצה עוד יותר עם גריל קדמי שככל הנראה יכול לזכות בשיא גינס כגריל הגדול ביותר שהותקן אי פעם במכונית נוסעים.

 

טויוטה אבלון החדשה 2018 תא הנוסעים
תא הנוסעים עשיר באבזור ובעור אך עדיין משדר תחושה עממית.

במרכז הקונסולה טויוטה התקיה את מערכת המולטימדיה החדשה שלה (Entune 3.0), שבניגוד למגמה הרווחת ולטובה ממשיכה להציע כפתורים פיזיים לצד מסך מגע. המערכת כוללת חיבור לשעונים חכמים והרחבה באמצעות אמזון אלקסה, אדנרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, נוסעי הרכב ייהנו מנקודה חמה Wi-Fi וחמישה שקעי USB. בהתאם למגמה ובזכות אפל, בתחתית הקונסולה המרכזית מותקן משטח טעינה אלחוטי למכשירים סלולריים. לטובת הפחתת הרעש בתא הנוסעים, טויוטה התקינה מערכת אקטיבית לביטול רעשים.

לוח המחוונים בדגם כולל מסך "7 המציג את נתוני מחשב הרכב ומערכת הניווט ומאפשר שליטה על מערכות הבטיחות המותקנות בדגם. בנוסף לכך ובהתאם לרמת הגימור, הדגם מצויד בתצוגה עילית בגודל של "10 (נחשב לגדול, אך זה עדיין לא תצוגת ה-"40 של לקסוס LS החדשה).

 

טויוטה אבלון החדשה
העיצוב החדש והמוחצן הוא שדרוג משמעותי לעומת האנמיות של הדגם היוצא.

שתי יחידות הנעה ישרתו את האבלון החדשה: 3.5 ליטר V6 משודרג המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' או 2.5 ליטר היברידי. טויוטה אמנם לא מציינת את נתוני ההספק, אך אלו אותם מנועים המוצעים עם הקאמרי החדשה, כך שמנוע ה-V6 צפוי לספק 305 כ"ס ויחידת ההנעה ההיברידית (עם מנוע חשמלי של 120 כ"ס) תספק 211 כ"ס.

האבלון עושה שימוש במערכת מתלים אקטיבית המשנה באופן רציף את קשיחות הבולמים ומאפשרת שליטה על כל גלגל בנפרד ולרשות הנהג בחירה מבין 3 מצבי כיול של המנוע, תיבת ההילוכים, ההיגוי ורעש צינור המפלט (בדגם טורינג).

 

טויוטה ציידה את האבלון החדשה במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות (Toyota Safety Sense P), כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית הפועלת בכל טווח המהירויות של הדגם (כולל עצירה מלאה ותחילת תנועה), בקרת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי להיגוי, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ובלימה אוטונומית, מצלמת 360 מעלות עם התראה ואור גובה אוטומטי (בדגם תאורת LED מלאה).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אליהו

    הייתי חושב שזה לקסוס ולאו דווקא טויוטה בפני עצמה (לקסוס שייכת לטויוטה אני יודע זאת)

    כתובת URL מקוצרת:
  • G

    לא מוכרים אותה בארץ וגם לא ימכרו

    כתובת URL מקוצרת: