סקודה סיטי-ג'ט והיטי אקסטרים, הם דגמים מיוחדים לתצוגה בלבד לקראת מפגש חובבי סקודה, סיאט ופולקסווגן שיערך בסוף השבוע הקרוב.

לקראת מפגש חובבי דגמי קבוצת פולקסווגן הגדול בעולם שיערך בסוף השבוע הקרוב בוורטרסי אוסטריה (28-31 במאי), סקודה חושפת שני דגמי תצוגה אשר יוצגו במפגש: סיטי-ג'ט (CityJet) קונספט, מכונית דו מושבית פתוחה וספורטיבית למראה על בסיס הסיטיגו העירונית של סקודה ויטי אקסטרים, גרסה קרבית במיוחד ליטי בהשראת מכוניות ראלי.

 

הסיטי-ג'ט תוכננה ונבנתה במשך כחצי שנה ע"י קבוצה של 16 מתמחים/מתלמדים בסקודה. למרות המראה הספורטיבי, דגם התצוגה מצויד במנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים 75 כ"ס של הדגם הרגיל. קצת יותר עצמה תמצאו במערכת השמע שהותקנה בדגם במקום המושב אחורי בהספק של 300 וואט, יחד עם תאורת LED בתא הנוסעים הנדלקת בהתאם לקצב המוזיקה.

 

הקונספט יטי אקסטרים, לקוח את רכב הפנאי של סקודה לקצה עם הנעה כפולה, אפשרות להגבהת המרכב ועיצוב בהשראת מכוניות מרוצי ראלי. את היטי אקסטרים, סקודה ציידה במנוע 1.8TSI בהספק של 150 כ"ס ומומנט של25.5 קג"מ ולפי סקודה, זה מספיק ל-9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 192 קמ"ש. מערכת בלימה שנלקחה ישירות מהאוקטביה RS החדשה אחראית על עוצמת הבלימה.

 

חישוקי "17 עם צמיגי שטח גדולי מידות תוספים את מרב תשומת הלב בעיצוב החיצוני. כמו העיצוב החיצוני, גם תא הנוסעים עוצב כולו בהשראת מכוניות ראלי עם 4 מושבים ספורט נפרדים של ריקארו, גלגל חלופי בגודל מלא בתא המטען יחד עם ערכת חילוץ, את חפירה מתקפלת בדלתות הקדמיות, לוחות אלומיניום ברצפת הרכב במקום השטיחונים הסטנדרטיים ועוד.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.