סקודה סקאלה מונטה קרלו
סקודה סקאלה מונטה קרלו.
סקודה סקאלה מונטה קרלו
סקודה סקאלה מונטה קרלו.

הסקאלה מונטה קרלו היא גרסה במראה ספורטיבי במיוחד למשפחתית האצ'בק החדשה של סקודה.

 

סקודה מוסיפה לסקאלה רמת גימור מונטה קרלו (Monte Carlo), רמת גימור המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר ושם שהוא הומאז' להיסטוריה של המותג בתחום הספורט המוטורי. את סקודה סקאלה, המשפחתית האצ'בק החדשה של סקודה והמחליפה בפועל של הראפיד ספייסבק, נפגוש בישראל בתחילת השנה הבאה, אך בספק אם נפגוש את גרסת המונטה קרלו.

 

את המראה הספורטיבי יותר משיגה הסקאלה מונטה קרלו באמצעים דומים לאלו שאנחנו מכירים מגרסאות הספורט-ליין של סקודה: גריל קדמי בשחור מבריק, מסגרת חלונות צד בצבע דומה, חישוקי סגסוגת "17 או "18 בעיצוב ייחודי. מוסיפים למראה הספורטיבי אלו מראות צד בשחור מבריק, ספוילר אחורי בולט יותר ועיצוב ספורטיבי יותר לפגושים מלפנים ומאחור.

 

סקודה סקאלה מונטה קרלו
אווירה ספורטיבית גם בתא הנוסעים.

בתא הנוסעים אנחנו פוגשים הדגשה באדום במושבי הספורט עם משענת ראש אינטגרלית, לאורך הדשבורד, במסגרת פתחי המיזוג, לאורך הדלתות ובתפירה אדומה על מוט ההילוכים וגלגל ההגה הספורטיבי. בנוסף נמצא את הכיתוב SALAC על ספי הדלתות, שטחים ייחודיים ותקרה שחורה.

את הסקאלה מונטה קרלו ניתן לקבל עם כל המנועים של הסקאלה בהספקים של 95-150 כ"ס, יחד עם רמת הגימור הגבוהה ביותר של הדגם הכוללת לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 ומולטימדיה "9.2, מפרט בטיחות מלא ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.