סקודה סקאלה
סקודה סקאלה.
סקודה סקאלה
סקודה סקאלה.

צ'מפיון מוטורס, יבואנית מותג סקודה, החלה בשיווק מוקדם של סקודה סקלה (SCALA), המשפחתית האצ'בק הקומפקטית החדשה של המסקודה המהווה למעשה את המחליפה לראפיד ספייסבק. הסקאלה תשווק  בשלב זהבישראל בגרסה אחת בלבד, עם מנוע 1.0TSI עם 115 כ"ס המשודך תיבת 7 הילוכים אוטו' DSG, ברמת גימור Ambition ובמחיר של מ-117,990 שקל.

סקודה סקאלה מציעה אלטרנטיבה לכל משפחתית ממוצעת שאתם מכירים, היא אולי קצת פשוטה יותר בהגשה שלה, אך היא מרווחת מאוד לארבעה נוסעים בוגרים, יותר מלא מעט משפחתיות ולמעשה היא מרווח מאחור אף יותר מהאוקטביה (למעט ממד הרוחב), ועם נפח תא מטען של 429-1,410 ליטר הוא תספק כל משפחה ממוצעת בישראל. כאשר מחירי המשפחתיות בישראל, לפני מבצעים פה ושם, כבר נושקות למחיר של 140 אלף שקל ומעלה, הסקאלה, שלא תגרום לכם להרגיש שאתם מוותרים על משהו מיוחד, היא אלטרנטיבה אטרקטיבית במיוחד במחיר בו היא מוצעת. לסקאלה, המבוססת על פלטפורמת MQB-A0, אורך של 4,362 מ"מ, רוחב של 1,792 מ"מ, גובה של 1,471 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,649 מ"מ.

 

סקודה סקאלה
מרווח מצוין לארבעה נוסעים בוגרים.

הסקאלה תשווק כאמור בשלב זה עם מנוע אחד בלבד: 1.0TSI, שלושה צילינדרים טורבו, עם 115 כ"ס ו-20.3 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים DSG, זה מספיק בכדי להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 9.8 שניות ולמהירות מרבית של 201 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 20 ק"מ לליטר. בהמשך כאמור נפגוש יחידות הנעה נוספות עם הדגם.

 

סקודה סקאלה תא הנוסעים
איכות חומרים טובה ועיצוב שימושי.

רמת הגימור Ambition בה תשווק הסקאלה כולל, בין היתר: בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית עד 210 קמ"ש, 7 כריות אוויר, לחצן מצוקה eCall, מולטימדיה "8 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, דיבורית BT, שתי כניסות USB מלפנים ושתיים מאחור (מסוג טייפ C לטעינה מהירה), חלונות אחוריים כהים, חישוקי סגסוגת "16, הגה קטום "ספורטיבי" ועוד. מערכת המולטימדיה בדגם כוללת עברית מלאה, בתמיכה ישירה של היצרן. לסקודה סקאלה ציון מלא של 5 כוכבים במבחני הריסוק עם ציונים גבוהים בסעיפי המבחן: 97% בהגנה על נוסעים בוגרים וציון של 87% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות. סקודה סקאלה - מפרט טכני.

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס: "אנו שמחים להשיק בישראל את הסקאלה, דגם ההאצ'בק הראשון של סקודה. הסקאלה מציעה פלטפורמה חדשנית, מערכות בטיחות אקטיביות משופרות המוצעות כסטנדרט, מנוע מתקדם חסכוני ועיצוב עדכני. בשלב הראשון אנו נשיק את הרכב בגרסה הבסיסית, כשבשנה הבאה אנו צפויים להשיק גרסאות נוספות".

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.