סקודה סקאלה נחשפת בבכורה עולמית בישראל

סקודה סקאלה 2019
סקודה סקאלה בהופעת בכורה עולמית בישראל.

הסקלאה היא המשפחתית חמש דלתות האצ׳בק החדשה של סקודה המציעה תא נוסעים איכותי ומרווח, מנועי טורבו 1.0 או 1.5 ליטר, יחד עם שפע של אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

באירוע בינלאומי היסטורי שנערך הערב בפתח תקווה, סקודה חשפה את הסקאלה החדשה בהופעת בכורה עולמית. הסקאלה היא המשפחתית האצ׳בק החדשה של סקודה המהווה את המחליפה לראפיד ספייסבק ומציגה בנוסף את שפת העיצוב החדשה והמלוטשת של סקודה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הסקלאה מציעה עיצוב חמש דלתות רענן בהשראת שפת העיצוב החדשה של המותג - emotive design, תא נוסעים מרווח עם איכות חומרים טובה, תא מטען גדול ונגיש, מנועי טורבו בנפחים של 1.0 ליטר ו-1.5 ליטר ושפע של מערכות נוחות ובטיחות.

 

סקודה סקאלה
סקודה סקאלה.

למרות היותה משפחתית, הסקאלה מבוססת על גרסה מוארכת לפלטפורמת MQB A0, פלטפורמה המשרתת דווקא את הדגמים הקטנים יותר בקבוצת פולקסווגן כגון האיביזה והפולו החדשות, זו גם הסיבה שהמתלים מאחור הם בתצורת קורת פיתול בלבד. לסקאלה מידות משפחתיות למהדרין עם אורך של 4,362 מ״מ, רוחב של 1,793 מ״מ, גובה של 1,471 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,649 מ״מ - מידות דומות לדוגמה לאלו של קיה סיד החדשה.

 

בהשוואה לראפיד ספייסבק, הסקאלה ארוכה יותר בכ-60 מ״מ רחבה יותר בכ-90 מ״מ ולבסיס הגלגלים נוספו כ-47 מ״מ. השוואה מתבקשת היא כמובן מול האוקטביה, מרווח הברכיים והראש לנוסעים מאחור זהה לאוקטביה, כלומר מרווח למדי, אך לסקאלה מרווח כתפיים צר ב-24 מ״מ. 

 

כמצופה מסקודה, נפח תא המטען בדגם גדול ועומד על 467 ליטר, 1,410 ליטר עם קיפול המושבים מאחור - תא המטען שטוח וכולל מגרסה גדולה בתחתיתו. בתחום זה הסקלה מציעה נפח תא מטען גדול מהממוצע. 

 

סקודה סקאלה תא הנוסעים
סקודה סקאלה חושפת תא נוסעים מרשים.

העיצוב החיצוני של הסקאלה צעיר ורענן ושובר את השבלונה השמרנית של רוב דגמי המותג, אך זה עדיין דגם של קבוצת פולקסווגן כך שהעיצוב מוצלח אך עדיין מאופק במידה מסוימת. גם תא הנוסעים של הסקאלה מציג את אותו שינוי מבורך, לא מוותר על השימושיות (והמרווח) המאפיינת את דגמי סקודה אך נושא עיצוב מעניין ומוקפד יותר העושה שימוש בחומרי גימור לא אופייניים למותג או לסגמנט באופן כללי, כמו הגימור דמוי העץ המודרני לאורך הדשבורד.

 

סקודה סקאלה מולטימדיה
מולטימדיה 9.2 אינץ׳.

הדגם המוצג הוא כמובן ברמת האבזור הגבוהה ביותר, שם נוכל למצוא גלגל הגה עם תחתית שטוחה (רק בדגם ספורט) מולטמדיה ״9.2 חדשה עם כפתורי מגע ואפליקציות כולל הרחבה אנדרואיד אוטו ואל קאר-פליי, 4 כניסות מסוג USB-C - שתיים מאחור, לוח מחוונים דיגיטלי ״10.25, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות למושב האחורי ועוד. הסקאלה מצוידת כסטנדרט בתארות LED מלפנים ומאחור, כאופציה הדגם יוצע עם תאורת LED מלאה כולל פנסי איתות אחוריים דינמים. 

 

מערכת המולטימדיה ״9.2 (נקראת Amundsen) כוללת זיכרון פנימי בנפח של 64GB, כרטיס sim אלקטרוני (e-SIM) וכאופציה, גם אפשרות לחיבור אלחוטי לסלוללרי (Wireless SmartLink+) כך שניתן להשתמש, לדוגמה, באפל קאר-פליי ללא צורך בחיבור לכבל. הדגם יוצע עם אופציה לשתי מערכות נוספות, Bolero עם מסך ״8 ובדגמי הבסיס מערכת Swing עם מסך ״6.5. בכל המערכות נמצא e-SIM, שעדיין לא נתמך בישראל, אופציה לחיבור אלחוטי SmartLink+ ועדכונים ישירים ללא צורך לגשת למוסך.

 

סקודה סקאלה תא הנוסעים
במציאות זה מרשים עוד יותר מהתמונות.

היצע המנועים בסקאלה, בשלב ההשקה, לא יפתיע אף אחד שכן הוא מבוסס על המנועים המוכרים משאר דגמי סקודה: 1.0 ליטר טורבו TSI עם 95 כ״ס ותיבת הילוכים ידנית או 115 כ״ס ותיבת 7 הילוכים DSG. המנוע הבכיר הוא מנוע 1.5 ליטר טורבו TSI עם 150 כ״ס המשודך לתיבת 7 הילוכים DSG. היצע מנועים הדיזל כולל מנוע אחד 1.6TDI דיזל עם 90 כ״ס. בשוק האירופאי הדגם ישווק בנוסף עם מנוע בגרסת גז טבעי דחוס, 1.0 G-TEC.

לקוחות אשר ירצו לקבל חוויה ספורטיבית יותר יוכלו לבחור בכיול ספורטיבי יותר למתלים (Sport Chassis Control) הכולל הנמכת מרכב של 15 מ״מ לעומת הדגמים הרגילים ובולמים בעלי שתי דרגות קשיחות הנשלטים דרך בורר מצבי הנהיגה ברכב (Driving Mode) המשנה בנוסף גם את תגובת ההיגוי, מנוע ותיבת ההילוכים. 

 

בתחום הבטיחות, סקודה תשווק את הסקאלה כסטנדרט עם מערכת בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב והתרעה על עירנות הנהג. בנוסף לכך נוכל למצוא את מערכת Side Assist החדשה, מערכת ניטור שטח מת המזהה רכבים במרחק גדול יחסית של 70 מטר מאחורי הרכב ובכל מסוגלת לספק התראה מוקדמת ומדויקת יותר. בנוסף נוכל למצוא בקרת שיוט אדפטיבית 0-210 קמ״ש, ניטור תנועה חוצה מאחור, מערכת חניה אוטומטית, תאורת LED מלאה ועוד.

 

 Simply Clever: סקודה ידועה ביישום פטנטים קטנים ושימושיים בדגמים השונים שלה וגם הסקאלה זכתה לשלל פתרונות חכמים ההופכים את השהייה ברכב לקצת יותר מיוחד.

  • הגנה מפני תדלוק שגוי.
  • מיכל נוזל שמשות עם משפך אינטגרלי.
  • מחזיק כרטיסי חניה/כניסה בקורת A.
  • ווים ורשתות בתא המטען.
  • תא ייעודי למטריה בדלת הנהג (כולל מטריה).
  • מקום ייעודי למפתח הרכב והמכשיר הסלולרי.
  • רשת בתחתית מדף תא המטען.
  • מוט גרירה נשלף חשמלית.
  • ועוד.

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אלעד

    20 אלף ש"ח מתחת לגולף ותהיה להיט

    כתובת URL מקוצרת:
  • אורי

    הקונסולה המרכזית נראית מגוחכת ושנבנתה כלאחר יד (בין הנהג לנוסע).
    אם תעלה פחות מהליאון - יש מה לחשוב.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שלומי

    לדעתי מהממת מעניין עם הספורטיבית תגיע אלינו..

    כתובת URL מקוצרת:
  • בני

    אין כפתור HAND BRAKES.
    מה שכבר נהפך לנפוץ בקטגוריה בו הרכב מתחרה.
    כנראה שזה בגלל השימוש בפלטפורמה הקטנה והפחות משוכללת.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיזר

    פתחי המיזוג ממוקמים נמוך מדי. לא מתאימה למזג אוויר בישראל.

    כתובת URL מקוצרת: