2018 סקודה פאביה ספייס החדשה
סקודה פאביה זוכה למתיחת פנים בדגמי 2018.
2018 סקודה פאביה ספייס החדשה
סקודה פאביה זוכה למתיחת פנים בדגמי 2018.

הפאביה 2018 זוכה לעדכון קל לעיצוב החיצוני, לשדרג קל של תא הנוסעים ולתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

לאחר שסיפקה לנו הצצה ראשונה בחודש שעבר, סקודה מציגה בתערוכת ז'נבה את הפאביה 2018 המחודשת לאחר שהעניקה מתיחת פנים לשתי גרסאות המרכב של הדגם: פאביה האצ'בק ופאביה סטיישן (פאביה ספייס בישראל).

 

בחזית הדגם אנחנו פוגשים עדכון לתאורת היום (LED) בפנסים הראשיים ולראשונה אופציה לתאורת LED מלאה - ראשית ומאחור. הגריל הקדמי זכה לעיצוב מודגש ובולט יותר ובתחתית הפגוש נמצא שבכת כוורת במקום פסים אופקיים. מאחור נמצא עדכון קל לפנים ותוספת של מחזירי אור לפגוש. חישוקי גלגלים בעיצובים חדשים, עד "18, משלימים את העדכון החיצוני לדגם.

 

סקודה פאביה 2018 החדשה תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה, לוח מחוונים מעודכן וגימור משודרג.

בתא הנוסעים, אותו אנחנו פוגשים לראשונה, נוכל למצוא אופציות חדשות לפס הקישוט המרכזי, מערכת מולטימדיה עדכנית Swing עם מסך "6.5 הכוללת הרחבה לאנדוראיד אוטו ואפל קאר-פליי. בנוסף נוכל למצוא גרפיקה מעודכנת ללוח המחוונים עם תאורה חדשה, שתי כניסות USB למושב האחורי כאופציה ועוד.

 

היצע מערכות הבטיחות בדגם שודרג והוא כולל מעתה גם ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ושליטה אוטומטית על האורות הגבוהים.

היצע המנועים בדגם יתבסס כולו על מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים המוכר של החברה: גרסת MPI אטמוספרית בהספקים של 60 כ"ס ו-75 כ"ס או בגרסת טורבו TSI בהספקים של 95 כ"ס ו-110 כ"ס. שני מנועי ה-TSI מצוידים במסנן חלקיקים חדש למנועי בנזין ומנוע ה-110 כ"ס משודך בנוסף לתיבת הילוכים ידנית גם לתיבת 7 הילוכים DSG.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.