2019 סקודה קודיאק RS
סקודה קודיאק RS - גרסת ביצועים לקודיאק.
2019 סקודה קודיאק RS
סקודה קודיאק RS - גרסת ביצועים לקודיאק.

הקודיאק RS מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל עם 240 כ״ס, הנעה כפולה מתקדמת ונתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 7.0 שניות.

 

לאחר אין ספור טיזרים ותואר רכב השבעה מושבים הכי מהיר על הנורבורגרינג, סקודה חושפת היום (ב׳) את הקודיאק RS, גרסת ביצועים לקרוסאובר הבכיר של החברה המצוידת במנוע הדיזל החזק ביותר אי פעם של המותג.

 

מנוע ה-2.0 ליטר טווין-טורבו דיזל שבחזית הדגם מייצר הספק מרבי של 240 כ״ס ומומנט מרבי של 51 קג״מ המתקבל בין 1750-2,500 סל״ד. לפי סקודה, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 7.0 שניות, למהירות מרבית של 220 קמ״ש ואם לא תנצלו את כל מה שיש למנוע להציע, תוכלו להשיג צריכת דלק משולבת של 16.7 ק״מ לליטר.

 

2019 סקודה קודיאק RS
קודיאק RS.

המנוע משודך לתיבת שבעה הילוכים DSG, עם מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, ולמערכת הנעה כפולה מתקדמת שמסוגלת לשלוח עד 85% מהמומנט לאחד מהגלגלים ובעומס רגיל, מאפשרת להעביר עד 100% מהמומנט לציר הקדמי בלבד.

 

הקודיאק RS מצויד כסטנדרט בבולמים אדפטיביים (בקרת שלדה DCC) ומערכת היגוי פרוגרסיבית. לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה עם שבעה מצבים שונים המשנים את אופי תגובת המנוע, תיבת ההילוכים, מערכת ההנעה הכפולה, ההיגוי, הבולמים ועוד. סקודה ציידה את הדגם גם במערכת פליטה משודרגת.

 

סקודה קודיאק rs תא הנוסעים
אבזור עשיר יחד עם מושבי ספורט ואווירה ספורטיבית.

ויזואלית, סקודה העניקה לקודיאק RS את המראה הספורטיבי באמצעות גימור בשחור מבריק למסגרת הגריל הקדמי, למראות הצד ולמסגרת החלונות, עיצוב ספורטיבי יותר לפגוש הקדמי והאחורי וחישוקי ״20 כסטנדרט המכסים על מערכת בלימה משודרגת עם קליפרים בצבע אדום ספורטיבי. הקודיאק RS הוא דגם ה-RS הראשון לשאת את לוגו vRS החדש (v באדום במקום בירוק).

בתא הנוסעים של הקודיאק RS נוכל למצוא מושבי ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה, גימור קרבון בדשבורד, תקרה בשחור, דוושות מתכת, גלגל הגה עם תחתית שטוחה, לוגו vRS על המושבים, ידית ההילוכים וגלגל ההגה ותפירה קונטרסטית בחוט אדום. מערכת המולטימדיה ולוח המחוונים הדיגיטלי (סטנדרט) זכו לתצוגת ״ספורט״ ייעודית לדגם עם מדידת זמנים ושעון סל״ד גדול במרכז התצוגה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.