פיג'ו משחררת פרטים נוספים לאחר התמונות "שדלפו" לרשת. החידוש העיקרי, שימוש במערת HYbrid4 דיזל היברידי והנעה כפולה בהספק של 200 כ"ס.

פיגו 508 החדשה - תא נוסעים גרמני

פיג'ו 508, מחליפה שני דגמים אצל פיג'ו, את ה-407 וה-607. המידות החיצוניות שלה הן בין השתיים, 4.79 מ' אורך לגרסת הסדאן, 10 ס"מ יותר מה- 407 ו-10 ס"מ פחות מה-607. גרסת ה-SW תמתח את המטר עוד 2 ס"מ בלבד.

 

אנו זוכים גם לראות בפעם הראשונה את תא הנוסעים של ה- 508.ת ללא ספק תא הנוסעים נראה ממדינה שכנה, ניחוח גרמני עולה מן התמונות. מישהו אמר פאסאט? נכון, אודי? נכון, מרצדס? גם נכון, נראה שלכל יצרן גרמני יש תזכורת בעיצוב הפנים והכפתורים של ה- פיג'ו 508 החדשה. בכל מקרה התוצאה מאוד מרשימה ונראית מוצקה לחלוטין ועמידה לאורך שנים.

 

פיג'ו 508 - רשימת המנועים המלאה והביצועים

 

בתחום המנועים פיג'ו עדיין שומרת את הקלפים קרוב לחזה, אך החדשה החשובה ביותר היא מערכת ההנעה ההיברידית מבוססת מנוע דיזל המכונה אצל פיג'ו Hybrid4, בהספק של 200 כ”ס ומומנט מירבי של 51 קג”מ. פליטת ה-CO2 היא 99 גרם/ק"מ.

 

Hybrid – להיברידי כמובן והספרה 4 מציינת את ההנעה כפולה אותה מאפשרת המערכת. Hybrid4 מבוססת על מנוע דיזל Hdi המניע את הגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי יניע את הגלגלים האחוריים בהתאם לצורך. בנוסף המנוע מחובר למערכת עצור/סע e-HDi. איך כל העסק יעבוד? עוד נחייה ונראה.

 

 

המערכת, כמו בטויוטה פריוס, תאפשר תנועה בשלושה מצבים, 100% חשמלי, משותף או רק על בסיס מנוע הדיזל. פיג'ו לא פירסמה נתוני ביצועים, אך בפיג'ו 3008 עם אותה מערכת הנעה Hybrid4, זה מספיק ל-8.8 שניות 0-100 קמ"ש וצריכת דלק של 24.4 ק"מ לליטר,

 

פיג'ו היא חלוצת ההנעה ההיברידית מבוססת מנועי הדיזל ולפי הנתונים ב-3008 Hybrid4, טויוטה והונדה צריכות לעשות שיעורי בית מחדש.

 

עדכון: בתחום מנועי הבנזין והדיזל.

בנזין:

1.6 ליטר THP בהספקים של 120 כ"ס ו- 156 כ"ס.

 

דיזל HDi:

1.6 ליטר 112 כ"ס

2.0 ליטר 143 כ"ס ו- 163 כ"ס.

3.0 ליטר V6 בהספק 240 כ"ס.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.