עכשיו גם בדיזל: 2019 אודי S5 TDI

2019 אודי S5 ספורטבק TDI דיזל
אודי S5 - עכשיו גם בגרסת דיזל TDI.

אודי מציגה עבור השוק האירופאי את ה-S5 דיזל קופה וספורטבק, עם 349 כ״ס ונתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 4.8 שניות. בשווקים מסוימים באירופה גרסה זו תחליף את גרסת הבנזין של ה-S5.

 

אודי S5 הנוכחית, במרכב ספורטבק או קופה, שווקה עד היום עם מנוע בנזין בלבד, 3.0 ליטר V6 טורבו בהספק של 354 כ״ס, אך כעת אודי מציגה גרסת דיזל לדגם עם מנוע 3.0 ליטר TDI המצויד במערכת מיקרו-היברידית 48V, אותו מנוע שהוצג לאחרונה עם דגמי ה-S6 וה-S7 החדשים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-3.0 ליטר V6 דיזל מצויד בשני מגדשי טורבו, מדחס חשמלי EPC לסל״ד נמוך (עד 1,650 סל״ד) ומגדש טורבו רגיל המונע באמצעות גזי הפליטה והפועל בסל״ד בינוני-גבוה. הטורבינה במדחס החשמלי מסוגלת להגיע ל-65,000 סל״ד בזמן של 0.3 שניות. השילוב הזה מנוע את השהיית הגדישה בסל״ד נמוך האופיינית למנועי טורבו ומאפשר תגובה מיידית יותר בכל לחיצה על דוושת התאוצה.

 

2019 אודי S5 קופה TDI דיזל
אודי S5 TDI קופה

המנוע מייצר ההספק מרבי של 349 כ״ס ומומנט מרבי אדיר של 71.3 קג״מ בין 2,500-3,100 סל״ד. תחנת הכוח הזו מספיקה לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 4.8 שניות בדגם הקופה (4.7 שניות בדגם הבנזין) ו-4.9 שניות בדגם הספורטבק. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 16.1 ק״מ לליטר, שיפור של 19% לעומת דגם הבנזין.

 

המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית וכמו כל דגמי ה-S של אודי, למערכת הנעה כפולה קוואטרו המעבירה 40:60 בנסיעה רגילה ומסוגלת, בהתאם לאחיזה, להעביר עד 70% מהמומנט לציר הקדמי ועד 85% לציר האחורי.

 

2019 אודי S5 ספורטבק דיזל TDI
אודי S5 ספורטבק TDI.

מנוע הדיזל מצויד אל רק במגדש טורבו חשמלי אלא גם במערכת מיקרו-היברידית 48V. המערכת מאפשרת לרכב לגלוש על בסיס המנוע החשמלי, כאשר הנהג מסיר את רגלו מדוושת התאוצה, למשך של עד 40 שניות בטווח מהירויות של 55-160 קמ״ש. המערכת משמשת גם כתחליף למערכת עצור/סע סטנדרטית ומאפשרת את כיבוי המנוע בגלישה לעצירה במהירות של 22 קמ״ש.

 

2019 אודי S5 תא הנוסעים
לוח מחוונים דיגיטלי כסטנדרט.

לקוחות שרוצים לשדרג את היכולות הדינמיות של הדגם יוכלו לבחור בדיפרנציאל SPORT (מוגבל החלקה אלקטרוני) ומערכת בולמים אדפטיביים. כמו ב-S5 בנזין גם כאן נמצא עיצוב חיצוני ספורטיבי יותר, כיול קשיח יותר למתלים עם הנמכת מרכב של 10 מ״מ, מושבי ספורט עם תמיכה מתכווננת לירכיים, גלגל הגה ספורטיבי, לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3 ומערכת מולטימדיה MMI עם מסך ״8.3 ועוד. לקוחות הדגם יכולים לשדרג את תא הנוסעים במערכת שמע מבית Bang & Olufsen, בטעינה אלחוטית לסלולרי עם צימוד NFC, תצוגה עילית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל