מרצדס A45 AMG
מרצדס A45 AMG מתקרבת לפס הייצור.
מרצדס A45 AMG
מרצדס A45 AMG מתקרבת לפס הייצור.

מרצדס מספקת לנו טיזר מלא אדרנלין לגרסת הביצועים A45 AMG של ה-A קלאס החדשה.

 

כשהיא נוסעת בעיקר על הצד, למרות שיש לה הנעה כפולה, מרצדס מספקת לנו טיזר בקצב גבוה לדגם הביצועים A45 AMG החדש, המתחרה של מרצדס לאודי RS3 ול-ב.מ.וו M2. מעבר לוידאו מלא האדרנלין, מרצדס לא ממש נדיבה בפרטים על הדגם אתו אנחנו צפויים לפגוש, לכל המאוחר, בתערוכת ז׳נבה במרץ 2019.

 

מה שבטוח הוא שכמו בדגם היוצא, גם בדגם החדש נפגוש מערכת הנעה כפולה ולפי הוידאו, זו החדשה אמורה להיות מתקדמת ומתוחכמת יותר עם אפשרות לחלוקה רחבה יותר של המומנט בין הציר הקדמי לאחורי. על סימפוניית ההנעה הזו ינצח הנהג דרך בורר מצבי נהיגה - AMG Dynamic Select.

לדגם היוצא היו בחזית 381 כ״ס, זה החדש צפוי להציע מעל ל-400 כ״ס. מרצדס אמנם לא מספרת לנו איזה מנוע יספק את זה, אך סביר להניח שמדובר, כמו בדגם היוצא, על מנוע 2.0 ליטר טורבו משודרג ומשופר משמעותית. עם מעל ל-400 כ״ס, אנחנו מצפים לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של כ-4.0 שניות.

 

למרות מעטה ההסוואה הצבעוני, לא קשה להבחין מהוידאו כי מרצדס העניקה לדגם אלמנטים עיצוביים ייחודיים המבדילים אותו מדגם הביניים A35 AMG, זה כולל עיצוב שונה לגריל הקדמי בסגנון פאן-אמריקה, בדומה לדגמי AMG GT 4Door ,ארבע יציאות אגזוז בולטות במקום שתיים בלבד ועיצובים שונים לחלקם התחתון של הפגושים מלפנים ומאחור.

 

גרסאות A45 יוצגו בהמשך גם ל-A קלאס סדאן ול-CLA, אותה נפגוש בחודש הבא בתערוכת דטרויט 2019.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.