פאסאט אולטרק החדשה מוצעת עם הנעה כפולה כסטנדרט, הגבהת מרכב, מגוון רחב של מנועים ומערכת חנייה מתקדמת לנגרר.

2015 פולקסווגן פאסאט אולטראק החדשה

פולקסווגן חושפת לקראת תערוכת ז'נבה את הפאסאט אולטראק החדשה, גרסת "הפנאי" של הפאסאט המבוססת על הפאסאט סטיישן החדשה אשר הוצגה לפני מספר חודשים. הפאסאט אולטראק החדשה היא יותר מ"תרגיל בעיצוב" ופולקסווגן הכניסה בדגם לא מעט שינויים לעומת הדגם הרגיל בכדי להתאים את הדגם לקהל היעד העיקרי שלו – חובבי טיולי קרוואן נגרר באירופה.

 

אז מעבר לעיצובים השונים לפגושים מלפנים ומאחור ולפלסטיקה ההיקפית שנועדה להעניק לדגם מראה של רכב פנאי, הפאסאט אולטראק זוכה בנוסף בהגבהת מרכב של 2.75 ס"מ לעומת הדגמים הרגילים של הפאסאט וכן לתוספת של מגיני גחון.

 

בנוסף לכך, כל דגמי האולטראק מצוידים כסטנדרט במערכת הנעה כפולה לפי דרישה (4Motion) מבוססת דיפרנציאל האלדקס ובקרה אלקטרונית המעבירה את המומנט לגלגלים בעלי האחיזה הגבוהה יותר. בורר מצבי הנהיגה של הדגמים הרגילים, הכולל את מצבי הנהיגה חיסכון, רגיל וספורט, זוכה בגרסת האולטראק לתוספת של מצב נהיגת שטח.

 

הפאסאט אולטראק תוצע עם מגוון רחב של מנועי בנזין ודיזל החדשים של קבוצת פולקסווגן. שני מנועי בנזין יוצעו עם הדגם בהספקים של 150 כ"ס ו-220 כ"ס ושלושה מנועי דיזל בהספקים של 150 כ"ס, 190 כ"ס ו-240 כ"ס. המנועים החזקים יותר משודכים כסטנדרט לתיבת 6 הילוכים DSG, המנועים החלשים יותר משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד.

 

מערכת המולטימדיה בדגם, בגרסאות היקרות יותר, כוללת תצוגת סיוע לנהיגת שטח ומערכת החניה האוטו' שודרגה לטובת חנייה עם נגרר. תא הנוסעים הותאם לקהל היעד והוא יוצע בגימור קרבון בדלתות ולרוחב הדשבורד יחד עם מושבים בריפוד עור משולב באלקנטרה. כמו בפאסאט החדשה, מערכת המולטימדיה תומכת באפל CarPlay ובגוגל אנדרואיד Auto.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.