פולסטאר 2
פולסטאר 2 - החשלית הספורטיבית הראשונה של פולסטאר.
פולסטאר 2
פולסטאר 2 - החשלית הספורטיבית הראשונה של פולסטאר.

פולסטאר, מותג הביצועים העצמאי לרכבים חשמליים של וולוו, חושף את הפולסטאר 2, הרכב החשמלי הראשון של המותג ומתחרה ישיר לטסלה מודל 3. למי ששואל מה עם הפולסטאר 1? זו הוצגה כבר לפני כשנה וחצי עם מרכב קופה מרהיב למראה ומערכת הנעה היברידית פלאג-אין בהספק של 600 כ״ס, אך מדובר בדגם המשווק במספר מצומצם של יחידות.

 

הפולסטאר 1 הציגה עיצוב מרהיב, הפולסטאר 2 מציגה עיצוב לא קל לעיכול וללא ספק דורש הסתגלות למראה המוזר המשנה לשלב בין תצורת סדאן, עם דלת האצ׳בק אחורית, לבין רכב פנאי, שילוב היוצר שעטנז לא מוצלח במיוחד. בחזית נמצא את פנסי ה-Pixel LED לד חדשים והמתקדמים של וולוו, חיישן קירבה לתאורה ״המברכת״ את הנהג בהתקרבו לרכב ומראות צד ללא מסגרת.

 

פולסטאר 2
עיצוב המשלב רכב סדאן עם קרוסאובר.

מערכת ההנעה החשמלית של הדגם משלבת בין שני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי להנעה כפולה, בהספק כולל של 408 כ״ס ומומנט מרבי של 67.3 קג״מ, מספיק לפי פולסטאר לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של ״פחות מ-5 שניות״. פולסטאר תציע לרוכשים חבילת ביצועים עם בולמים של אוהלינס, מערכת בלימה של ברמבו, חישוקי ״20 וצבע זהוב לקליפרים וחגורות הבטיחות.

 

פולסטאר 2 תא הנוסעים
מינימליסטי כמיטב העיצוב השוודי.

הדגם מבוסס על פלטפורמת CMA החדשה של וולוו, פלטפורמה שתוכננה מראש לשאת מערכת הנעה חשמלית. פולסטאר התקינה ברצפת הדגם סוללות ליתום-יון בקיבולת גדולה של 78kWh שתאפשר לפי פולסטאר טווח נסיעה חשמלי מרשים של כ-500 ק״מ. מיקום הסוללה ברצפה הדגם תורמת למרכז כובד נמוך לחיזוק השלדה.

 

מולטימדיה 11 אינץ׳ מבוססת אנדרואיד
מולטימדיה 11 אינץ׳ מבוססת אנדרואיד.

תא הנוסעים מציג עיצוב נקי ומינימליסטי במרכזו נמצא את מערכת המולטימדיה הראשונה המבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד. המערכת כוללת מסך מגע בגודל ״11 והיא מאפשרת שליטה על מערכות הרכב השונות לצד כל שירותי הרשת של גוגול. המערכת מצוידת ב-e-SIM המאפשר קישוריות קבועה לרשת האינטרנט ושליטה מרחוק על מערכות הרכב ומיגע על מצב הסוללה.

מחיר הבסיס של הפולסטאר 2 בגרמניה יחל מ-39,900 אירו, אך בשלב הראשון הדגם ישווק ברמת גימור גבוהה ׳מהדורת השקה׳ שתשווק במחיר של 59,900 אירו - לפני הטבות. הפולסטאר 2 תיוצר בסין החל משנת 2020 ותשווק בתחילה רק בסין, ארה״ב, גרמניה, בריטניה, שוודיה, קנדה, בלגיה, הולנד ונורבגיה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.