פולקסווגן תציג בעתיד הקרוב תיבת DSG כפולת מצמדים עם 10 הילוכים וכן מנוע טורבו דיזל עם הספק סגולי של 134 כ"ס לליטר אחד.

פולקסווגן מפתחת תיבת DSG עם 10 יחסי העברה

כבכל שנה, נערך בוינה סימפוזיון מוטורי בינלאומי בו יצרניות שונות חושפת את הטכנולוגיה אשר הן מפתחות לכלי רכב ומכוניות נוסעים. יו"ר קבוצת פולקסווגן, מרטין ווינטרקורן, הציג את אשר אנו נזכה לראות בעתיד הקרוב מקבוצת פולקסווגן.

 

ווינטרקורן חשף שבחברה עובדים על תיבת DSG כפולת מצמדים בת 10 יחסי העברה, לעומת 6 או 7 כיום. התיבה החדשה היא חלק ממהלך רב שכבתי להפחתת צריכת הדלק ופליטת המזהמים במכוניות הקבוצה, זאת כחלק ממטרה שהציבה לה הקבוצה להשיג פליטת CO2 של 95 גרם/ק"מ בלבד בצי הדגמים שלה (ממוצע לכל הדגמים).

 

בנוסף לכך, אודי תציג השנה את מנוע הטורבו דיזל המתקדם שלה שפיתוחו ארך מספר שנים. מדובר במנוע טורבו דיזל מתקדם וחזק במיוחד בעל הספק סגולי של 134 כ"ס לליטר אשר יעשה שימוש במגדש טורבו חשמלי (הפועל בטווח סל"ד נמוך) לצד מגדש טורבו מכני, מה שישפר עוד יותר את זמינות הכוח לעומת המנועים הקיימים.

 

קבוצת פולקסווגן תרחיב בעתיד הקרוב את השימוש בהנעה מסוג היברידית-נטענת ואל פורשה פאנאמרה PHEV החדשה ואודי A3 e-tron שהוצגו לאחרונה, יצטרפו דגמים היברידיים של הגולף, פאסאט, אודי A6 פורשה קאיין ועוד. בנוסף לכך, פולקסווגן תרחיב את היצע הדגמים העושים שימוש בגז טבעי דחוס (CNG) כך שכמעט כל דגם “עממי” בקבוצה יוצע עם אופציה כזו.

 

בעתיד הקרוב יותר ובאירוע אחר (מפגש מחזיקי מניות של קבוצת פולקסווגן) מסר היו"ר שהקבוצה תציג עד סוף השנה לא פחות מ-60 דגמים חדשים/מחודשים. חלק נכבד מהדגמים, כמו אודי A3 סדאן החדשה, הם דגמים המיועדים בראש ובראשונה לשוק הסיני והאמריקאי ופחות לשוק האירופאי הנמצא בירידה כבר שש שנים ברציפות.

 

מנוע טורבו דיזל עם מגדש טורבו חשמלי

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.