תמונות ופרטים של הפוקלסווגן ג'טה החדשה "דלפו" לרשת. נראה שהפעם מישהו עשה שיעורי בית ועשה אותם טוב

פולקסווגן גטה החדשה 2011פולקסווגן ג'טה החדשה 2011פולקסווגן ג'טה החדשה 2011

מגזין Auto Express הבריטי "מצא" תמונות של הפולקסווגן ג'טה החדשה לשנת 2011. כפי שאמרנו, הפעם מישהו בהחלט הכין את שיעורי הבית, לא רק שהג'טה החדשה 2011 נראית משכנעת והרמונית, הפעם פולקסווגן בנתה את הג'טה על שלדה מוארכת של הגולף ולא כמו הדגמים עד היום, שכל ההבדל הסתכם בהדבקת תא מטען לאחוריים של הגולף. אין נתונים על אורך בסיס הגלגלים החדש, אך הוא צפוי להיות ארוך בכ-10 ס"מ מזה של הגולף ותוכל להתחרות באמת ברכבים כמו פורד פוקוס, מאזדה 3 והקורולה.

 

פולקסווגן ג'טה החדשה 2011 - רשימת המנועים והביצועים

 

בתחום המנועים ניתן לספר על היצע של 5 מנועים נכון לעכשיו, 1.2 ליטר TSI בהספק של 105 כ"ס, 1.4 TSI בהספק של 121 כ"ס ובראש היצע הבנזין 2.0 TSI בהספק של 200 כ"ס. בתחום החסכוני יוצעו שני מנועי דיזל, 1.6 TDI בהספק של 105 כ"ס ו-2.0 TDI בהספק של 138 כ"ס.

 

פולקסווגן תמיד הייתה מתחרה חזקה בשוק הרכב וכעט נראה שהיא מצאה את הנוסחה להחזיק בכתר. הג'טה החדשה אמנם חשובה לשוק האירופאי, אך היא גם הדגם הכי נמכר של פולקסווגן בארה"ב ועוד יותר מכך בגרסת הדיזל, אין ספק שזמנים חדשים עוברים על עולם הרכב כשהצרכן האמריקאי, הבין הצריך לשנות את הטעם.

 

הישארו מעודכנים, שכן סביר להניח שפולקסווגן תחשוף בימים הקרובים את כל הפרטים המלאים על הג'טה החדשה. העיצוב גם רומז לנו על מראה הפאסט החדשה, שגם כן תחשף בקרוב.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.