פולקסווגן חושפת את הג'טה 2015 שהתחדשה במתיחת פנים קלה הכוללת עדכון קל לעיצוב, שדרוג תא הנוסעים ומנוע דיזל חדש לשוק האמריקאי.

2015 פולקסווגן ג'טה

פולקסווגן מציגה בתערוכת ניו יורק את הג'טה החדשה/מחודשת בגרסתה לשוק האמריקאי, גרסה שלא שונה במיוחד מהגרסה האירופאית של הדגם המשווקת אצלנו המגיעה מאותו פס ייצור במקסיקו. פולקסווגן תחל בשיווקה של הג'טה המעודכנת בארה"ב רק ברבעון השלישי של השנה, אלינו יגיע הדגם רק בתחילת 2015.

 

השינויים החיצוניים בדגם מינוריים למדי וכוללים פגוש קדמי חדש, עדכון לעיצוב הפנסים הראשיים הכוללים כעת אופציה לתאורת בי-קסנון אדפטיבית ותאורת לד ליום ברמות האבזור הגבוהות. מאחור, פולקסווגן עדכנה את עיצוב דלת תא המטען, הפנסים והפגוש.

 

בתא הנוסעים, פולקסווגן שדרגה את איכות הגימור ברמות האבזור הגבוהות והתקינה גלגל הגה חדש ומערך שליטה חדש למערכת בקרת האקלים, שניהם הושאלו מהגולף החדשה. בתחום הבטיחות, פולקסווגן מציעה עם הג'טה המחודשת מגוון מערכות בטיחות חדשות כאופציה, כגון מערכת התרעה על עצמים באזורים מתים, מערכת התראה על תנועה חוצה מאחור וסכנת התנגשות מלפנים ועוד.

 

עבור השוק האמריקאי, היצע המנועים בדגם לא השתנה, למעט קבלתו של מנוע טורבו דיזל 2.0TDI מסדרת המנועים החדשה של פולקסווגן (EA288). למנוע זה הספק של 150 כ"X לעומת 140 כ"ס במנוע הקודם. גרסאות ה-1.8TSI וה-2.0TDI, מתעדכנות בגריל אקטיבי עם תריסים הנסגרים/נפתחים בהתאם למהירות הנסיעה, מה שמאפשר חיסכון נוסף בצריכת הדלק.

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.