2018 פולקסווגן וירטוס - פולו סדאן החדשה
2018 פולקסווגן וירטוס - פולו סדאן החדשה.
2018 פולקסווגן וירטוס - פולו סדאן החדשה
2018 פולקסווגן וירטוס - פולו סדאן החדשה.

פולקסווגן ברזיל חושפת את גרסת הסדאן לפולו החדשה, המיועדת בשלב זה לדרום אמריקה בלבד.

 

פולקסווגן חשפה אמש בברזיל את ה-וירטוס (Virtus), גרסת הסדאן לפולו החדשה המיועדת בשלב זה לשוק הדרום אמריקאי בלבד, בעיקר לשוק הברזילאי, אך סביר להניח כי הדגם יגיע לשווקים נוספים במהלך 2018, כדוגמת השוק ההודי ועוד.

 

הפולו סדאן החדשה, פולקסווגן וירטוס, מבוססת על הפולו החדשה, כלומר גם על בסיס פלטפורמת MQB A0, אך היא גדולה ממנה באופן משמעותי. עם אורך של 4.48 מטר, רוחב של 1.75 מטר, גובה של 1.47 מטר ובסיס גלגלים של 2.65 מטר, לשני הדגמים רוחב זהה אך לפולו סדאן בסיס גלגלים ארוך משמעותית ב-85 מ"מ ולמידת האורך של הדגם נוספו 427 מ"מ לעומת הפולו. למעשה, הפולו סדאן החדשה גדולה יותר מהראפיד של סקודה עם תוספת של 50 מ"מ לרוחב ולבסיס הגלגלים.

 

הפולו סדאן שווקה בעבר באירופה כפולו קלאסיק על בסיס הדור השלישי והרביעי של הפולו, וגם אצלנו היא הייתה חביבת נהגי המוניות בעבר, אך החל מהדור הקודם גרסת הסדאן של הפולו יועדה לשווקים מתפתחים בלבד ותמיד נשאה שם שונה מהפולו, ונטו בדור הקודם וכעת וירטוס.

 

פולקסווגן וירטוס תא הנוסעים
תא הנוסעים זהה לפולו האירופאית, גם אם קצת פחות איכותי.

בשוק הברזילאי לפחות, ה-וירטוס תשווק עם מנוע מתקדם, 1.0TSI עם 128 כ"ס ו-20.4 קג"מ המשודך באופן ייחודי לשוק זה לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית. הביצועים המתקבלים מהשילוב הזה עומדים על 9.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 194 קמ"ש.

תא הנוסעים של הדגם זהה בעיצובו למוכר לנו מהפולו החדשה, אך עם גימור וחומרים איכותיים קצת פחות והחלטה תמוהה להסיר את האפשרות לסגור את פתחי המיזוג. לא כל האבזור שיוצע עם הפולו האירופאית יוצע גם בגרסת הסדאן של הדגם, במיוחד בתחום מערכות הבטיחות המתקדמות, אך כן ניתן למצוא לוח מחוונים וירטואלי "12.3 ומערכת מולטימדיה מתקדמת "8, בדיוק כמו בגרסאות הבכירות ביותר של הפולו.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.