פולקסווגן NMS החדשה לשוק האמריקאי נחשפת לראשונה. היא גדולה מזו האירופאית אך זולה ממנה.

פולקסווגן פאסאט האמריקאית - מהלך נכון של פולקסווגן

פולקסווגן NMS החדשה, קיצור של New Midsize Sedan, המיועדת לשוק האמריקאי בלבד תשווק כ-פאסאט, למרות שהיא שונה למדי וזולה יותר מזו הנמכרת באירופה. פולקסווגן שואפת להכפיל את המכירות שלה בארה"ב (800,000 רכבים עד שנת 2018) ולשם כך, עלייה להתחרות בעיקר בטויוטה קאמרי ובהונדה אקורד. הפאסאט האירופאית, קצת קטנה במידות לעומת מה שהאמריקאים מעדיפים ובעיקר יקרה מידי בכדי להציב תחרות של ממש וזו הסיבה שפולקסווגן פיתחה את ה-NMS על בסיס הפאסאט החדשה באותו אופן בה ה-ג'טה החדשה בגרסתה האמריקאית, שונה ופחות איכותית ויקרה מזו האירופאית.

 

לעומת הפאסאט החדשה בגרסתה האירופאית, עיצובה של ה-NMS מוחצן יותר בהתאם להעדפת השוק המקומי. פולקסווגן לא מוסרת פרטים עדיין מה בעצם פחות איכותי בגרסה האמריקאית, אך אנחנו כן יודעים שה-NMS גדולה יותר מהפאסאט האירופאית עם בסיס גלגלים גדול ב-9.1 ס"מ, האורך הכולל ארול יותר ב-9.9 ס"מ (4.86 ס"מ ) והרוחב גדל ב-1.3 ס"מ ל-1.83 ס"מ. המידות מציבות את הפאסאט האמריקאית בדיוק בתחום המידות של טויוטה קאמרי.

 

בתחום המנועים תשווק הפאסאט עם מנוע דיזל ומנועי בנזין. מנוע הדיזל הוא 2.0 TDI המשודך לתיבת DSG6. מנועי הבנזין הם: מנוע 2.5 ליטר חמישה צילינדרים בהספק של 170 כ"ס והמנוע השני הוא מנוע 3.6 ליטר V6 בהספק 280 כ"ס המשודך כמו מנוע הדיזל לתיבת DSG6. הפאסאט האמריקאית המיוצרת בארה"ב תשווק החל מחודש אוגוסט במחיר התחלתי משוער של $20,000. נכון לעכשיו, אין כוונה לשווק את הגרסה האמריקאית באירופה. לנו דווקא נראה שהגרסה הזו של הפאסאט הייתה יותר מצליחה כאן בשוק הישראלי לעומת הגרסה האירופאית.

 

החשיפה המלאה תערך כמובן היום בפתיחת תערוכת דטרויט 2011

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.