פולקסווגן חפשה היום במוסקבה את הפולו סדאן החדשה. מרשימה? לא אבל נראית יותר הומוגנית מהפולו קלאסיק אהובת נהגי המוניות לשעבר

פולקסווגן פולו סדאן החדשה


לא סתם נחשפה הפולו סדאן במוסקבה, הפולו סדאן תיוצר במפעל החדש של פולקסווגן בעירקלוגה ברוסיה. בפולקסווגן אומרים שהפולו סדאן, היא המכונית הראשונה אי פעם של פולקסווגן שתוכננה במיוחד עבור שוק הרכב הרוסי, תוך מחשב על האקלים ומצב הכבישים, כלומר מזגן טוב לא יהיה לה, אך איכות הבנייה אמורה להיות מוצקה מאוד, צבע המכונית אמור להיות עמיד יותר נגד שריטות וקורוזיה והמתלים יותאמו לעבודת שטח של ממש. אחת הסיבות העקירות שברוסיה מעדיפים רכבי סדאן היא העובדה שהשימוש בתא המטען לא מחייב הכנסת אוויר קר למכונית כמו בדגמי האצ'בק.

כרגע תוצע הפולו סדאן רק עם מנוע אחד ושתי תיבות הילוכים. מנוע 1.6 ליטר בהספק של 105 כ"ס ותיבת 5 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו' טיפטרוניק. הפולו סדאן החדשה עברה מבחנים מפרכים בכבישי רוסיה בכדי להתאימה לשוק המקומי ולאיכות דלק משתנה, מה שכנראה אומר שוב שחוץ מהמזגן היא עשויה בהחלט להתאים לארץ מאוד.

הפולו סדאן תגיע בשלוש רמות הגימור המוכרות, Trendline, Comfortline,Highline  כאשר רק גרסת ה- Highline  תצוייד בכריות צד ו- ESP מה שאומר שרק ברמת גימור זו היא תוכל להגיע לארץ, אך בכל מקרה סביר להניח שפולקסווגן תציע מנועים נוספים ותוספות שונות כאשר הפולו סדאן תושק באירופה המערבית.  כרגע לא יודע מתי תשווק פולקסווגן את הפולו סדאן החדשה גם מחוץ לרוסיה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.