טיזר לגולף GTD החדשה
גולף GTD החדשה.
טיזר לגולף GTD החדשה
גולף GTD החדשה.

פולקסווגן תחשוף בחודש הבא בז'נבה את הגולף GTD החדשה הנחשבת לגולף GTI עם מנוע דיזל.

 

פולקסווגן חושפת תמונת טיזר לגולף GTD החדשה, שהיא כמעט גולף GTI לכל דבר ועניין רק כמובן עם מנוע דיזל בחזית, כיול שונה למתלים בכדי לתמוך במשקל העודף של מנוע הדיזל ועם עיצוב זהה למעט הפס האדום בין הפנסים הראשיים הייחודי ל-GTI בלבד וגם עיצוב שונה במקצת לפגוש האחורי ועיצוב שונה לחישוקי הגלגלים.

 

מה שהפסקה הקודמת מנסה לומר בעצם הוא שמה שאתם רואים בתמונות הטיזר, זו למעשה גולף GTI החדשה רק שבמקום הפס הלבן דמיינו פס בצבע אדום. כמו הגולף GTI החדשה, גם הגולף GTD תוצג בחודש הבא בתערוכת ז'נבה.

 

לפי פולקסווגן, הגולף GTD החדשה תהיה עם מנוע הדיזל הנקי ביותר שהותקן אי פעם בגולף, בזכות ממיר קטליטי כפול, אך גם החזק ביותר. פולקסווגן לא מציינת את נתוני המנוע, אך כמובן שניתן לצפות ליותר מה-184 כ"ס ו-38.6 קג"מ של הגולף GTD היוצאת.

פולקסווגן תחשוף השנה לא פחות מ-5 גרסאות ביצועים לגולף החדשה, כבר בז'נבה יוצגו שלוש גרסאות: גולף GTI עם 245 כ"ס, גולף GTD וגולף GTE פלאג-אין עם 245 כ"ס וטווח חשמלי של כ-60 ק"מ. בהמשך השנה גם את דגם GTI TCR עם הספק מרבי של 300 כ"ס וגולף R עם הנעה כפולה והספק מרבי של 330 כ"ס - לפי נתונים שדלפו לרשת.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.