הקונספט טריסטאר שפולקסווגן חשפה היום רומז על הטרנספורט 2015 החדש (T6) שיוצג בשנה הבאה.

פולקסווגן טריסטאר TRISTAR קונספט

בתערוכת כלי הרכב המסחריים (IAA) המתקיימת בימים אלו בהנובר גרמניה, פולקסווגן הציגה את הקונספט טריסטאר (Tristar) כקדימון לטרנספורט T6 החדש שיוצג בשנה הבאה ויחליף את הדור החמישי של הדגם (T5) המיוצר מאז שנת 2003.

 

נדמה כי לאחרונה זה הפך לטרנד לחשוף מוצר חדש בליווי להקה מזדקנת, דוראן דוראן ליוותה את השקתה של מאזדה MX-5 החדשה, U2 לקחו חלק בהשקת האייפון 6 החדש ואילו בפולקסווגן, לקחו לחשיפת הקונספט את להקת בלדות הרוק - הסקורפיונס.

 

עיצוב הקונספט נעשה במידה רבה במחווה לגרסאות העבר של הדגם, במיוחד ה-T2 שהוצע בתצורה דומה של קבינה וחצי ועם ארגז גבוה מעל הקרקע - אז זה היה בשל מנוע אחורי, בקונספט זה רק אלמנט עיצובי. כרגיל אצל פולקסווגן כל דגם חדש מציג אבולוציה עיצובית לדגם אותו הוא מחליף וזה גם המקרה עם הטרנספורט T6 כפי שרומז לנו הקונספט אשר האלמנטים העיצוביים המוצגים באמצעותו, ימצאו את דרכם אל טרנספורטר T6 החדש, כולל עיצוב הדשבורד הצפוי להגיע לדגם הייצור ללא כל שינוי משמעותי.

 

הקונספט מוגדר ע"י פולקסווגן כ"אולר שוויצרי" מוקפד ורב תכליתי עם יכולת שטח, פתרונות אחסון רבים ומקום מאחור מה שהופך את הדגם לסוג של סדנה ניידת, משרד הייטק מובילי או רכב לברוח איתו אל החופש. לקונספט מידות גדולות למדי, גדולות מאלו של גרסת הייצור, עם אורך של 4.788 מטר, רוחב של 2.320 מטר וגובה של 2.06 מטר.

 

דגם הקונספט מצויד במערכת הנעה כפולה 4MOTION עם נעילת דיפרנציאל אחורית ומרווח הגחון עומד על 30 ס"מ. בחזיתו של הדגם ניצב מנוע הטורבו דיזל TDI החדש של פולקסווגן בנפח 2.0 ליטר המייצר הספק מרבי של 204 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ ב-1,400 סל"ד. משדך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים DSG, המנוע מספק בדגם ביצועים של 10 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 185 קמ"ש.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.