פולקסווגן משחררת תמונת טיזר לפאסאט 2015 החדשה אשר תיחשף רשמית בחודש הבא.

2015 פולקסווגן פאסאט החדשה

לקראת החשיפה הרשמית של הדגם הצפויה להתקיים כבר בחודש הבא, עוד לפני תערוכת פריז, פולקסווגן מפרסמת היום (יום ג') תמונת טיזר נוספת לפאסאט B8 החדשה. תמונות הטיזר האחרונה מצטרפת לאיורים ולמעט הפרטים הטכניים שפולקסווגן פרסמה בחודש שעבר על הפאסאט החדשה.

 

כיסוי המשי אמנם מסתיר את קווי העיצוב של הפאסאט 2015, אך ניתן להבחין בתאורת ה-LED הראשית שתוצע כאופציה, כל שאר יחידות התאורה, זו החיצונית וזו הפנימית, יתבססו על טכנולוגיית LED גם כן. לוח המחוונים של הדגם (כניראה רק כאופציה) יהיה מסך TFT ענק בגודל "12.3 שיחליף גם את המסך המרכזי, טכנולוגיה שהוצגה לראשונה עם האודי TT החדשה ואותה ניראה עוד בעתיד בדגמים היוקרתיים יותר של קבוצת פולקסווגן.

 

בניגוד לדור הקודם (B7) שהיה יותר מתיחת פנים לפאסאט B6 מאשר דגם חדש באמת, הפאסאט B8 היא כבר מכונית חדשה לחלוטין, כזו הצפויה, שוב יש לומר, להעלות את רף האיכות והיוקרה בסגמנט המשפחתיות הגדולות/מכוניות המנהלים. היא תתבסס על פלטפורמת MQB המודולרית של קבוצת פולקסווגן והיא תהיה קלה יותר בכ-85 ק"מ מהדגם היוצא.

 

את הדגם ישרתו כל מנועי פולקסווגן החדשים ולפי החברה, הדגם יהיה חסכוני בכ-20% מהדגם היוצא. הפאסאט החדשה תצויד במנוע טורבו דיזל חדש של קבוצת פולקסווגן: 2.0 ליטר טורבו דיזל המצויד בשני מגדשי טורבו המסייעים לקבל הספק מרבי של 240 כ"ס ומומנט בריא של 51 קג"מ.

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.