פורד תוסיף להיצע של הפוקוס החדשה באירופה, גרסת דיזל חצי היברידית עם צריכת דלק של 28.6 ק"מ לליטר.

פורד פוקוס ECOnetic החדשה – כמעט 30 קילומטר לליטר

לפורד אין עדיין גרסה היברידית לפוקוס 2011 החדשה, אך היא מציגה כעת את ה-פוקוס ECOnetic שהכי חסכונית עוד יותר מכל היברידית אחרת כיום עם צריכת הדלק שתעמוד על פחות מ-28.6 ק"מ לליטר ופחות מ-95 גרם/ק"מ CO2. שיפור של יותר מ-3.5 ק"מ לליטר לעומת הפוקוס המוחלפת עם מנוע ה- 1.6 TDCi הנוכחי.

 

פוקוס ECOnetic החדשה, מצוידת במנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל TDCi חדש לחלוטין, בעל הספק של 105 כ"ס המחליף את הגרסה הקודמת של המנוע הזה. את המנוע הזה, פורד משדכת לתיבת 6 הילוכים ידנית חדשה, מערכת עצור/סע, מערכת בלימה רגנרטיבית לטעינת המצברים ומצב ECO המשנה את פעולת המנוע לטובות צריכה אופטימלית כולל אינדיקטור להחלפת הילוכים לצריכה מיטבית.

 

גם בתחום האוירודינמי טיפלה פורד עם שיפור הזרימה בתחתית הרכב ובנוסף, פורד עושה כאן שימוש בגריל האקטיבי החדש מלפנים. הגריל האקטיבי, בעל תריסים הנסגרים ונפתחים אוטומטית מהתאם למהירות ונסיעה (נסגרים במהירות גבוהה) ובכך מקטינים את מקדם הגרר ככל שמהירות הנסיעה גבוהה יותר.

 

פרמטר נוסף המסייע להקטנת מקדם הגרר, אלו חישוקי הגלגלים. פורד משתמשת בחישוקי מתכת רגילים שעליהם כיסוי עם פתחי אוורר מינימליים לבלמים המסייע גם הוא להקטין את מקדם הגרר. ה- ECOnetic תגיע לאולמות התצוגה באירופה בתחילת 2012.

תגיות: פורד
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.