פורד רומזת על 4 דגמים חדשים שיוצגו בתערוכת פרנקפורט בעוד חודש וחצי.

פורד ורטרק קונספט - פורד קוגה הבא

תערוכת פרנקפורט עוד רחוקה מידי בשביל שיצרני הרכב יחלו במסע הרמיזות על הצפוי בתערוכה, אך פורד כבר רומזת על הצגתם של 4 דגמים גלובליים חדשים וכן קונספט עיצובי חשוב המציג את גרסת הביצועים של הפוקוס החדשה ה-RS.

 

פורד כמובן לא חושפת פרטים רבים מעבר לכך ויש לפורד לא מעט דגמים אפשריים להצגה, אך חלק מהם ניתן לנסות לנחש. מה שבטוח נראה זו את גרסת הייצור הסופי של פורד B-Max, המיקרוואן הייחודי על בסיס הפיאסטה.כמו כן תוצג הפיאסטה עם מנוע ה-3 צילינדרים החדש מסדרת EcoBoost בנפח של 1.0 ליטר ובהספק הצפוי לעמוד על בין 100-120 כ"ס שיחליף את מנועי ה-1.4 וחלק ממנועי ה-1.6 הבסיסיים בהדרגה.

 

בצד ההשערות, אנחנו מצפים לראות גרסת קונספט מתקדמת יותר הקרובה של ה-ורטרק, דגם הקונספט של פורד קוגה הבא. פורד קוגה הוא הקרוסאובר (היקר) של פורד על בסיס הפוקוס שמתחרה בעיקר בטיגואן של פולקסווגן.

 

השערה סבירה נוספת, זה כמובן הצגת פורד מונדיאו החדשה כמכונית קונספט. פורד מונדיאו איתנו כבר מ-2007 ואין ספק שהמחליפה כבר בשלב המבחנים המתקדמים לקראת הצגתה במהלך 2012. דגם נוסף הוא גרסת קרוסאובר לפורד פיאסטה. הקרוסאובר על בסיס הפיאסטה, יחליף שני דגמים, את פורדEcoSport המיוצר בברזיל, שזהו קרוסאובר קטן ומצליח למדי עם הנעה כפולה המבוסס על פורד פיוז'ן האירופאי וכן את פורד פיוז'ן עצמו, שהוא גרסת מיקרוואן על בסיס הפיאסטה הקודמת שהוצג עוד ב-2002.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.